Gå til innhold

Kjøper dere billigsnacks og godteri hvis ungene deres skal ha venner på overnatting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis to eller tre venner skal overnatte samtidig,?

Anonymkode: d9d88...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Ingen merker forskjell på micro ovn popcornet til 13 kroner og den til 22, og jeg syns billig cola er bedre enn coca cola uansett

Anonymkode: fce05...8e8

• Liker 13
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)

Hender de har en pose popcorn eller noe, men ellers blir det ikke noe ekstra. De er fornøyde om de får en pizza på rommet og kan kose seg med det :) 

Edit.. kanskje du mente noe annet... i så fall kjøper jeg det jeg vet smaker ok, uansett merke og pris. Synes Coop sine produkter blir bedre og bedre! 

Endret av Dævendøtte
Skrevet

Kanskje jeg er helt tett... Men hva er problemstillingen? At snacksen er billig eller om man i det hele tatt kjøper det? 🤔

Anonymkode: 6a06a...edd

• Liker 25
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Ingen merker forskjell på micro ovn popcornet til 13 kroner og den til 22, og jeg syns billig cola er bedre enn coca cola uansett

Det billigste popcornet er jo best uansett 😅. Kjøper alltid det! Å blir sur om de er tom å jeg må kjøpe det «dyre» 😅

• Liker 3
Skrevet

Kjøper det billige uansett 

Anonymkode: 8b0dc...4fa

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Fleste barn er fornøyd så lenge de får mye i kvantum.

Anonymkode: f0adb...f3d

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg er helt tett... Men hva er problemstillingen? At snacksen er billig eller om man i det hele tatt kjøper det? 🤔

Anonymkode: 6a06a...edd

At fordi når man øker i antall personer på lørdagskvelden så blir det jo dyrere å kjøpe inn ekstra mye av Maarud fks.

• Liker 3
Skrevet

Skal bare si deg det at så dyrt som godteri er i dette landet her så kjøper jeg ALLTID og BARE «billiggodteri».

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, stamtplyr skrev:

Skal bare si deg det at så dyrt som godteri er i dette landet her så kjøper jeg ALLTID og BARE «billiggodteri».

Enig at det er dyrt. Men Coop, first price ol sjokolade smaker ikke noe godt:(

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At fordi når man øker i antall personer på lørdagskvelden så blir det jo dyrere å kjøpe inn ekstra mye av Maarud fks.

Jeg kjøper som regel billigmerkene uansett, der smaken er ålreit. Både når det gjelder mat og snacks. Jeg gidder ikke bruke mer penger enn nødvendig. Gulrot er gulrot om den er skakk eller rett. 

Det samme gjelder for øvrig alt annet, så lenge kvaliteten er god nok til mitt behov, ser jeg ingen grunn til å bruke mer penger enn nødvendig. 

Anonymkode: 4985a...3f2

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da virkelig ikke så dyrt. Du får en potetgullpose fra 20-35 kr. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig at det er dyrt. Men Coop, first price ol sjokolade smaker ikke noe godt:(

Smaken er heldigvis som baken.

• Liker 4
Skrevet

Nei selvfølgelig ikke.

Anonymkode: eeb52...21b

• Liker 2
Skrevet

Kan kjøpe det meste av snacks i billigformat generelt og ikke bare på overnatting. Men ikke sjokolade og cola. Der merkes kvalitetsforskjellen.

Anonymkode: daf76...28b

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Er da virkelig ikke så dyrt. Du får en potetgullpose fra 20-35 kr. 

De beste typene koster 50 kr. Billigmerkene 12 kr. Det blir en forskjell etter hvert.

• Liker 9
Skrevet

Jeg pleier å la de bli med på butikken, eller la de gå alene med en viss sum penger jeg. Så får de brynt seg på litt matte også 😛 Feks. om jeg ikke har så god råd den helgen, så får de beskjed om å kjøpe inn til 50 kr, og det skal inkludere en flaske brus om de vil ha det. Sånne ting :) 

Anonymkode: 137ed...d03

• Liker 11
Skrevet

Kjøper ikke billigmerkene av sjokolade og cola, men på alt annet. Det gjelder også om vi har voksenselskap.  

Anonymkode: e69e7...a90

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjøper ikke billigere, selv med overnatting. Jeg kjøper jo heller ikke billigere mat og drikke om jeg har middagsgjester. 

Anonymkode: aec9b...4c4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...