AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Hei! Dette blir litt langt, men håper noen orker å lese og vil svare😊 Så jeg lurer på om noen har opplevd det samme som meg, eller vet om noen så har det☺️ Jeg sluttet på prevensjon slutten av november/starten av desember, og hatt mensen etter jeg sluttet. Nå i januar skulle jeg fått mensen ca den 28, men den 24 hadde jeg plutselig litt blod på papiret, og jeg bruker alltid å få intense mensensmerter litt før jeg begynner å blø, men da fikk jeg smerter på kvelden hvor jeg allerede hadde blødd litt, men smertene varte bare i 20 min, og jeg bruker å ha det i fler dager egt (lys rødt blod). Og så bynte jeg å bare blø mer, mer enn hva jeg bruker til vanlig under tr, og det var spesielt mens jeg var på toalettet hvor det var masse blod på papiret. Vanligvis blør jeg i 4 dager, men nå var det i 7 dager, hvor det var både friskt og brunt blod. På slutten de 2 siste dagene var det kun brunt på papiret når jeg var på toalettet. Siste dagen den 30januar så ble jeg så ufattelig kvalm, en rar kvalme jeg ikke har kjent før så jeg tok En test, ikke morgenurin men 2 toalettbesøk. Skulle hive testen men så såg jeg plutselig en svak svak strek, så tok to til dagen etterpå med morgenurin, svak strek men sterkere. Tok også en idag (morgenurin) å fortsatt svak, men den er synlig. Er kjempe usikker pga blødningen så lurer på om noen har opplevd noe likt, og vet om noe er galt eller om det ser positivt ut?😊 Aldri vært gravid før, jente 20 år😊legger ved bilde av testene i rekkefølge Takk for svar på forhånd❤️ Anonymkode: 41126...450
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Vil tro du har hatt en tidlig spontanabort. Begynn på prevensjon, du er altfor ung til å bli mor. Anonymkode: 089c7...4cc 1
smwhrinthemiddle Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil tro du har hatt en tidlig spontanabort. Begynn på prevensjon, du er altfor ung til å bli mor. Anonymkode: 089c7...4cc 20 år er ikke for ungt 2
Patriotpaula Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Testene er nå i hvert fall positive. Noen kan ha større blødninger både tidlig og sent i svangerskapet og det går bra, men det kan også ha vært en tidlig SA. Du får fortsette å teste og se om streken blir sterkere eller svakere, da kan du få en pekepinn på hvilken vei det har gått/går.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Takk for svar😊 testene ligger hvertfall i rekkefølge hvor den øverste er den første jeg tok, og to i midten tok jeg igår, og den nederste tok jeg idag😊 Anonymkode: 41126...450
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #6 Skrevet 1. februar 2020 Hei! Dette blir litt langt, men håper noen orker å lese og vil svare😊 Så jeg lurer på om noen har opplevd det samme som meg, eller vet om noen så har det☺️ Jeg sluttet på prevensjon slutten av november/starten av desember, og hatt mensen etter jeg sluttet. Nå i januar skulle jeg fått mensen ca den 28, men den 24 hadde jeg plutselig litt blod på papiret, og jeg bruker alltid å få intense mensensmerter litt før jeg begynner å blø, men da fikk jeg smerter på kvelden hvor jeg allerede hadde blødd litt, men smertene varte bare i 20 min, og jeg bruker å ha det i fler dager egt (lys rødt blod). Og så bynte jeg å bare blø mer, mer enn hva jeg bruker til vanlig under tr, og det var spesielt mens jeg var på toalettet hvor det var masse blod på papiret. Vanligvis blør jeg i 4 dager, men nå var det i 7 dager, hvor det var både friskt og brunt blod. På slutten de 2 siste dagene var det kun brunt på papiret når jeg var på toalettet. Siste dagen den 30januar så ble jeg så ufattelig kvalm, en rar kvalme jeg ikke har kjent før så jeg tok En test, ikke morgenurin men 2 toalettbesøk. Skulle hive testen men så såg jeg plutselig en svak svak strek, så tok to til dagen etterpå med morgenurin, svak strek men sterkere. Tok også en idag (morgenurin) å fortsatt svak, men den er synlig. Er kjempe usikker pga blødningen så lurer på om noen har opplevd noe likt, og vet om noe er galt eller om det ser positivt ut?😊 Aldri vært gravid før, jente 20 år😊legger ved bilde av testene som ligger i rekkefølge (Den øverste testen er eldst, og nederste er den jeg tok nå idag!) Takk for svar på forhånd❤️ Anonymkode: 88ef1...84d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 Herregud, du har fått svar i de to andre trådene dine. Det holde nå. Anonymkode: e3d03...a05 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #8 Skrevet 1. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, du har fått svar i de to andre trådene dine. Det holde nå. Anonymkode: e3d03...a05 Ja, men skriver det fler steder for å se om noen andre har opplevd lignende😊 har ikje lagt ut her før så vet ikke hvordan det fungerer. Anonymkode: 88ef1...84d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #9 Skrevet 1. februar 2020 Kan ikke svare på om du er gravid eller ikke, da jeg kun har satt meg inn i digitale tester, men det er i hvert fall ikke uvanlig at syklusen er rar og unormal etter at man har sluttet på prevensjon. Prevensjon er tross alt ganske heftige greier som forstyrrer naturlige prosesser i kroppen. Det er ikke lenge siden du sluttet på prevensjon, så du må regne med at mensen både kan komme når du venter den og når du ikke venter den. Anonymkode: 6039d...425
hotfudge Skrevet 1. februar 2020 #10 Skrevet 1. februar 2020 Jeg ville dratt til legen og sagt at du har blitt gravid, men pga. blødning ønsker du å få bekrefta graviditeten med en tidlig ultralyd. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #11 Skrevet 1. februar 2020 7 minutter siden, hotfudge skrev: Jeg ville dratt til legen og sagt at du har blitt gravid, men pga. blødning ønsker du å få bekrefta graviditeten med en tidlig ultralyd. Da måler man hcg. Er absolutt ingen grunn til at ts skal få dekket TUL om noen uker. Anonymkode: e3d03...a05 1
Kragebein Skrevet 2. februar 2020 #12 Skrevet 2. februar 2020 To like tråder er slått sammen. Kragebein, adm 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå