Gå til innhold

Er det viktig for deg med kveldssol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei liker mørke kvelder.

Anonymkode: cd5f7...ff8

Skrevet

Har sol fra den står opp til den går ned, kunne ikke ha vært uten. Og nei, det blir ikke stekende varmt inne om huset er godt isolert!

Anonymkode: 8e491...ebf

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er et fint området med mange trær, stille og rolig. Men samtidig skyggefullt. Er det så farlig?

Anonymkode: aa9f8...895

Farlig, neppe! Men jeg bor ved havet, og kunne aldri bodd et sted uten kveldssol. Kan ofre sol på dagtid, bare jeg får sol om ettermiddag og kveld. 

Anonymkode: ce7c9...2e7

• Liker 1
Skrevet

Solrik tomt Vs ikke betyr også reduserte oppvarmings kostnader, vi har sol fra morgen til kveld på vår eiendom, noen som bor nedenfor oss mister sola ca kl 12, like stort, samme type, byggeår på begge husene, de fyrer mye og bruker til tider mer strøm enn oss

Anonymkode: 2f638...5e8

Skrevet

Jeg kunne virkelig ikke trivdes ett sted uten kveldssol. Da jeg bygde hus for mange år siden var hvordan sola ville bli på terrassen viktig. Jeg er så heldig at jeg har sol fra den står opp til den går ned. 

Skrevet

Jeg vil heller ha morgensol :)   Jeg har en jobb hvor jeg er veldig mye ute hele året, og synes jeg får nok sol og varme i arbeidstiden. Synes det er deilig å sitte i skyggen når jeg kommer hjem, dessuten slipper jeg å dra for gardinene når jeg skal se på tv 😄

Anonymkode: ee80b...c8e

Skrevet

Jeg vil gjerne ha sol på dagen slik at jeg kan nyte den på fridager. Bodde et sted hvor sola ikke kom før kl 17, utrolig kjedelig når man endelig har fri og det faktisk er sol ute.

Der jeg bor nå forsvinner sola i 19-20 tida på sommeren, men så kommer den kl 11. Helt perfekt.

Anonymkode: 42893...dd6

Skrevet

Jeg er oppvokst med gode solforhold, og det skal lite til før jeg mistrives på solfronten. For meg er både morgen- og kveldssol viktig.

Skrevet

Skal jeg ha en bolig med uteplass er ettermiddag- og/eller kveldssol viktig. Er jo ikke stått opp eller hjemme for morgensolen. Uten uteplass er det egentlig samme når den kommer. 

• Liker 1
Skrevet

Veldig viktig. Har vokst opp i sørvendt hus med stua rett sør, og varmen det gir både på vinteren (når sola står på) pluss kveldssol er kjempeviktig for meg. Kunne aldri bodd en sted med kun morgensol på huset. 

Anonymkode: aa2aa...009

Skrevet

For meg er det viktig å ikke ha morgensol. Kan ikke fordra sterkt sollys tidlig på morningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...