Gå til innhold

Er det viktig for deg med kveldssol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er et fint området med mange trær, stille og rolig. Men samtidig skyggefullt. Er det så farlig?

Anonymkode: aa9f8...895

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker når det er mørkt, så nei. 

Anonymkode: eb367...36c

Skrevet

Hadde aldri kjøpt et sted uten kveldssol. Du kommer til å angre!!

Anonymkode: 1d7cb...351

• Liker 6
Skrevet

Er det sol på dagen da?

Anonymkode: 42893...dd6

Skrevet

Ja det er utrolig viktig.

Anonymkode: 3d4d9...e47

• Liker 3
Skrevet

Når man jobber dagtid er det digg å få litt kveldssol. 

Anonymkode: c09d9...f01

• Liker 6
Skrevet

Jeg vil heller ha sol utover kvelden enn på dagen, man får ikke glede av sola når man er på jobb gjerne.

Anonymkode: 7a757...5c5

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil helst slippe kveldssol, huset blir jo bare altfor varmt før leggetid da. Vil mye heller ha morgensol og sol på dagen :) 

Anonymkode: 351a4...dc2

• Liker 4
Skrevet

Det er koselig da, eg jobber dagtid.

• Liker 1
Skrevet

For meg er kveldssol viktig, vil aldri bo et sted uten. At andre mener noe annet er helt greit. 

Anonymkode: de835...19f

• Liker 1
Skrevet

Tja, trenger ikke å være så lenge, men helst frem til 19-20 så man får nyte det etter jobb. 

Anonymkode: 0f5e3...729

• Liker 4
Skrevet

Kjempeviktig! Det var mitt største krav når vi kjøpte bolig. Solforhold påvirker boligprisene. 

Anonymkode: cae38...5ca

• Liker 2
Skrevet

Nei, kveldssol er det verste jeg vet så jeg kommer til og kjøpe i skyggeland 😎 

Skrevet

Ikke på kvelden nei. Men greit å ha litt utover ettermiddagen. 

Anonymkode: 41698...093

• Liker 2
Skrevet

Vi har sol til kl 22 på kvelden på sommeren, og det er jeg veldig glad for. Vi går som regel inn når sola forsvinner. Vi er på jobb hele dagen, så er veldig avhengig av p ha sol på ettermiddag/ kveld. 

Anonymkode: 53272...290

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Kveldssol er kjempeviktig! Vi sitter ute og koser oss til sola går ned på sommeren, har i tillegg sjøutsikt (bor nesten nede i fjæra). Helt perfekt for oss. Ikke bare får vi nyte sola, vi får se flotte solnedganger også. 

Anonymkode: cfc5b...a1b

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt leilighet nylig med kveldssol. Den kommer ca 19 på sommeren, så leiligheten blir forhåpentligvis ikke glovarm. Balkongen er på solsiden, soverommet er ikke det. Perfekt!

Anonymkode: d6b96...f69

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg svært lite om solforhold, syns sola bare er plagsom,  uansett om det er dag eller kveld.  Er faktisk ikke helt sikker på om vi har det folk anser som  gode solforhold her vi bor.

Anonymkode: 09929...be7

Skrevet

Jeg vil gjerne ha godt lys om vinteren, for da er sola så kort på himmelen uansett. Skulle jeg velge, så hadde det
vært viktigst med sol fra morgenen. Det blir så veldig varmt etter en hel dags solsteik mot kveld om sommeren.
Spesielt ved leilighetsbeboelse blir det ofte trykkende hett og kanskje ingen mulighet til gjennomlufting der. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

For meg er morgen og ettermiddagssol viktigst, jeg trenger ikke særlig sol om kvelden da jeg helst vil ha det kjøligere da slik at jeg kan få sove i løpet av natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...