Gå til innhold

Costa Blanca i mars, har du noen reisetips ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal reise til Spania for første gang på veldig lenge. Skal bo litt utenfor Benidorm. 

Jeg lurte på om noen her kunne gi meg noen opplevelser. Jeg må bevege meg med kollektiv-transport (ikke leiebil). 

Jeg har moderat budsjett. Jeg er glad i kultur, historie, gåturer (ikke for  harde/ krevende), liker yoga, spa. 

Vil gjerne dra til en vingård, dra på en fjelltur, se noen museum og lignende og spise god mat :) 

hva betaler man for en god middag ? Og hva koster buss/ tog/ taxi? 

Tusen takk for svar :) 

Anonymkode: 38613...e0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar det er for kaldt med strand og bading?

Skrevet
Akkurat nå, 00er skrev:

Mundomar! Men kanskje ikke noe for deg?

Takk, endelig et svar 😂👍

hva er mundomar? 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, endelig et svar 😂👍

hva er mundomar? 

Dyrepark. 

Skrevet

https://www.an.no/coronavirus-pavist-pa-kanarioyene/s/5-4-1157516

Dette er ikke for å skremme deg, men bare så du kan være føre vàr. Mange land stenger grensene for å hindre videre spredning av viruset, da det kan bli en enorm belastning på helsevesenet. Vi vet ikke om Norge eller Spania kommer til å gjøre det i nærmeste fremtid, men da regner jeg med at du får igjen på forsikringen 😊 Husk at selv om en selv er frisk og trolig vil tåle viruset, så kan man smitte mange som kan dø av det grunnet lavt immunforsvar, alderdom, o.l. 

Her avventer vi med bestilling av sommerferie og ser det an - rett og slett for å slippe stresset med abvestilling/forsikring osv. 

Anonymkode: e1da2...d0b

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

https://www.an.no/coronavirus-pavist-pa-kanarioyene/s/5-4-1157516

Dette er ikke for å skremme deg, men bare så du kan være føre vàr. Mange land stenger grensene for å hindre videre spredning av viruset, da det kan bli en enorm belastning på helsevesenet. Vi vet ikke om Norge eller Spania kommer til å gjøre det i nærmeste fremtid, men da regner jeg med at du får igjen på forsikringen 😊 Husk at selv om en selv er frisk og trolig vil tåle viruset, så kan man smitte mange som kan dø av det grunnet lavt immunforsvar, alderdom, o.l. 

Her avventer vi med bestilling av sommerferie og ser det an - rett og slett for å slippe stresset med abvestilling/forsikring osv. 

Anonymkode: e1da2...d0b

Ja takk jeg er litt betenkt og avventer men jeg kjøpte billett lenge før dette viruset ble skrevet om 

Skrevet

Kjør opp i fjellene til Guadalest. 

Anonymkode: e3120...438

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjør opp i fjellene til Guadalest. 

Anonymkode: e3120...438

Takk hva pleier man gjøre der? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...