AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 Denne bruksanvisningen er ikke detaljert nok for meg men har veldig lyst til å få på toalettsete i dag. Toalettet har 2 skruehull og setet skal ikke festes under. Noen som skjønner rekkefølgene på dette? Anonymkode: f436e...69e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Skrevet 1. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne bruksanvisningen er ikke detaljert nok for meg men har veldig lyst til å få på toalettsete i dag. Toalettet har 2 skruehull og setet skal ikke festes under. Noen som skjønner rekkefølgene på dette? Anonymkode: f436e...69e Anonymkode: f436e...69e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 Aller først fjerner du skruene som sitter fast i de to "løkkedingsene", disse ser nemlig ut som de sitter feil. Deretter tror jeg det funker som under. Nummereringen min følger bildene. 1. Stikk metalldelen i enden av plastløkka ned i hullet. 2. Trekk i plastløkka så metalldelen trekkes opp mot porselenet, samtidig som du skyver den runde foringen nedover på plastløkka og ned i hullet, så metalldelen blir spent godt fast og holder seg på plass. Deretter synes jeg det ser ut som du skal bøye/knekke på løkka så den øverste, overflødige delen knekker av. Her er jeg litt usikker, men kan ikke skjønne hva annet det skal bety. 3. Deretter legger du på skiver: Først plastskivene, med de små tappene opp. Deretter metallskivene med den store tappen opp. Deretter putter du skruene du fjernet fra metalldingsen ned i hullet. (Jeg tror ikke du skal skru dem fast på dette stadiet.) De avlange hullene i skivene skal treffe hverandre, og den store tappen på metallskiven skal ut mot ytterkant av doskåla. 4. Nå setter du dolokket forsiktig på plass på tappene. 5. Skyv, vri og juster tappene/skivene så du får dolokket plassert i riktig stilling. 6. Deretter hever du lokket og ringen uten å forskyve plasseringen av tappene. Skru så fast skruene i metalldingsen, og stram godt til. 7. Løft dolokket av tappene, og sett på det blanke metalldekselet. Sett på lokket igjen. 8. Skru til den lille strammeskruen i hengslene på dolokket, så det holder seg fast på tappene og ikke løsner. 9. Denne er jeg usikker på, men det kan rett og slett bety at du må etterstramme etter noen dagers bruk. Anonymkode: db1cf...333 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Nå ser jeg at jeg ikke har sagt noe om de to grå plastforingene i plastposen. Disse tror jeg skal tres inn på festene på selve toalettsetet, i pkt. 7. (Elendig bruksanvisning! Litt bedre trykk hadde nok hjulpet betraktelig. Dette ser jo ut som en god, gammeldags "kopi av kopi av kopi" fra tidlig på 90-tallet som har blitt skannet en gang på tidlig 2000-tall og ikke blitt oppdatert siden. 🙄) Anonymkode: db1cf...333 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ser jeg at jeg ikke har sagt noe om de to grå plastforingene i plastposen. Disse tror jeg skal tres inn på festene på selve toalettsetet, i pkt. 7. (Elendig bruksanvisning! Litt bedre trykk hadde nok hjulpet betraktelig. Dette ser jo ut som en god, gammeldags "kopi av kopi av kopi" fra tidlig på 90-tallet som har blitt skannet en gang på tidlig 2000-tall og ikke blitt oppdatert siden. 🙄) Anonymkode: db1cf...333 Tusen takk for en veldig god forklaring, du hadde fått en flaske vin hvis jeg kjente deg. 🥰 Nå fikk jeg det til og lokket sitter som det skal. Butikken skal få tilbakemelding på hvor dårlig veiledningen er, helt enig i at det ser ut som den er kopiert haugevis av ganger før den har havnet på posen. 😂 Anonymkode: f436e...69e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå