Eføy Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har 7-8 like blomsterpotter, men kunne tenke meg å gi de en annen farge. De er helt vanlige, og blanke i lakken. Hva kan jeg bruke for å male de om? Kan man bruke spraylakk som man får kjøpt? Er redd for at de skal sette fra seg farge i vindusposten om jeg gjør dette selv, men det kan kanskje unngås? Noen tips?
Cr@sh Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Jeg har lakkert masse forskjellig - også blomsterpotter - med Hobbylakk fra Biltema. Det har gitt fine resultater. Og har ikke satt merker etter på - bare la det tørke skikkelig! Koster rundt 40kr for en boks - så det er heller ikke den store utgiften.... Lykke til!
Smørblomsten Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Jeg kjøpte vanlig stål-maling som vi i utg.pkt malte kjøkkenflisene med (ble veldig fint!). Og så gikk jeg amok med penselen på mange andre ting også, med denne berømte stål-fargen, og alle pottene ble like!! Har de den dag idag, og de er faktisk like fine. Matt stålfarge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå