Gå til innhold

Gutter på 11-12 år, hva leker de med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har gutter på 11-12 år, hva gjør de på fritiden? 
er de fortsatt opptatt av kosebamser, rollelek og utkledning (spiderman og lignende)? Er det vanlig at de overnatter hos hverandre slik som med jenter? 

Anonymkode: 8ffce...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PlayStation. Og ikke så mye mer enn det. 

Anonymkode: ad40d...574

Skrevet

Fotball, ski, trampoline, baller, sjakk, leker med både jenter og gutter, klatrestativ, rubiks kuber, Lego... Nintendo switch, playstation,  Tja alt mulig! 

• Liker 3
Skrevet

Min 12 åring bygger litt lego men leker ikke noe særlig. Han er opptatt av japansk anime, nintendo, playstation, rubiks kube, the sims, netflix, og han trener kampaport noen dager i uka.

Anonymkode: 641a8...ba7

Skrevet

PS. Sykle rundt, spille hjemme hos hverandre. Snekre i trwhytta i skogen. PC. Tegne.

Anonymkode: e97f6...f2c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

PS. Sykle rundt, spille hjemme hos hverandre. Snekre i trwhytta i skogen. PC. Tegne.

Ingen rollelek mer. 

Skrevet

Leker ikke. Spiller fotball, PlayStation, ser film/YouTube, hører på musikk. Kan tegne innimellom.

Anonymkode: 690c5...233

Skrevet

Er de avhengig av kosebamse for å få sove? At de må ha den med på overnatting osv? 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de avhengig av kosebamse for å få sove? At de må ha den med på overnatting osv? 

Nei, ikke min 11-åring. Og han liker forresten også musikk og YouTube. Leser også en del.

Skrevet

Det med overnatting hos Jenter er det vell ikke noe galt i? Jenter og guttter kan faktisk også være venner(:

Skrevet (endret)

Min 11-åring leker lite. Av og til med Lego. Han bruker mest tid på PC eller med telefon (spill og YouTube, litt programmering). Han har og er på overnattingsbesøk relativt jevnlig. På fritiden er han på kodeklubb og i speideren og de har bl.a. hyttetur en helg i mnd. Og så er han selvsagt med på aking/ski/sykkeltur/stranda/svømmehallen med familien i helgene. Ingen rollelek eller utkledning og ingen kosebamse.

Endret av Arkana
Skrevet
20 minutter siden, En grønn sak skrev:

Det med overnatting hos Jenter er det vell ikke noe galt i? Jenter og guttter kan faktisk også være venner(:

Mente om de overnatter hos kompiser, eller om de er en jentegreie. Datteren min overnatter hos venninner stadig vell

Skrevet

Jeg har en gutt på 8 år å selv de leker ikke rollespill eller bruker bamser. Ikke bruker de leker heller,unntaket er NERF pistoler og noen leker forsatt med Lego. Sønnen min leker med lego heller så eneste han liker å gjøre er å sykle eller spille playstation. Spille brettspill gjør han kun når jeg slår av playstation å sier at nå må han gjøre noe annet;da kan han til nød spille brettspill når han kjeder seg veldig.Utkleding er verken han eller vennene opptatt av,det er visst for barnslig.

Anonymkode: 3b4ff...bf5

Skrevet

Sønnen min leker ikke med lego*

Anonymkode: 3b4ff...bf5

Skrevet

Lego, magnetiske klossar, ipad, pc-speling, fotball, slåball, kanonball, sykle rundt, dra ein plass og kjøpa drittmat, skateboard. Laga bakepulver vulkan, bakepulverbomber, telte i skauen med lommelykt.

Anonymkode: 418d8...b60

Skrevet

Lego og ikke de lette legoene. De bygger svært avanserte ting.

Skrevet

Skateboard, fotball, Xbox eller Playstation. Og noe avansert Lego som store Star Wars skip eller teknisk Lego.

Skrevet

PlayStation, sykling og fotball i bingen er det det går i 

Anonymkode: facef...3b9

Skrevet

De vil bare game. 

Anonymkode: 1e202...403

Gjest Elseby13
Skrevet
5 timer siden, En grønn sak skrev:

*vel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...