AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Del Skrevet 1. februar 2020 Har en del av stua på 2,5 * 3 meter. Hjørnesofaen er 2,4 * 2,4, så den får akkurat plass. Eller jeg kan kjøpe to to-setere, og ha de mot hverandre med bord mellom. Stua skal brukes til tv-titting, besøk etc. Har også en dedikert tv-stue et annet sted i huset, som ofte okkuperes av mannen/tenåringen på kveldstid og helg. Så jeg vil ha en egen liten krok for meg og de små Der det er lov med barnetv osv. I tillegg står spisebordet der, så det er helt ypperlig at jeg kan jobbe ved bordet mens ungene driver på gulvet eller i sofaen eller ser tv, med full oversikt. Stua skal ikke ommøbleres noe, da det er kun en mulig løsning for begge møbleringer (eller, to 2-setere kan settes som et hjørne også strengt tatt, så med det valget blir det to muligheter da). Tven blir mer skjult med hjørnesofaløsning, med to 2-setere så blir den rett fremfor. Kanskje vondt å ikke kunne sitte og se rett frem mot tven? Anonymkode: 6315e...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå