Gjest Stuptrøtt Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Hei! Jeg er ALLTID trøtt og sliten for tiden jeg, dritt lei alt! Ingenting gleder meg, ingenting bryr meg. Faen har jeg blitt depresiv eller? Rosenrot er det bra, kanskje det hjelper på humøret... Noen med erfaring?
Champagnepiken Skrevet 6. juni 2005 #2 Skrevet 6. juni 2005 Prøvde rosenrot ei stund, merket dessverre ingen effekt av det. Derimot blir jeg i godt humør og får energi av å komme meg ut i marka på tur! Og så jeg som aldri har vært noe utendørsmenneske før...
Englepus Skrevet 6. juni 2005 #4 Skrevet 6. juni 2005 Merkelig nok så er det sånn at du må forbruke energi for å få mer energi. Vet det kan være fryktelig vanskelig å komme seg ut og i aktivitet. Men kommer du over den kneiken får du utrolig mye igjen for det. Har selv slitt med depresjon og brukt alsken "lykkepiller", men det som virkelig har hjulpet meg har vært å begynne å trene regelmessig. Klarer man først å komme igang og fortsette blir man fort avhengig.
Gjest gjest27 Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Virker på meg, både på den ene og andre måten
Gjest Porselen Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har prøvd rosenrot i en måned nå, merker ikke noen forskjell fra da jeg brukte ginseng som virker effektivt på meg.
Gjest Leya Skrevet 7. juni 2005 #7 Skrevet 7. juni 2005 Jenter skal helst ikke bruke ginseng pga at det inneholder mannlige kjønnshormoner! Og jeg har prøvd rosenrot og jeg merker forskjell. Men jeg bruker en med ganske høy dose tror jeg. Og det er helt sant som noen sier over her. Man må bruke energi for å få energi. Du kan ikke bøtte innpå "energipiller" mens du ligger på sofaen og venter på virkninga. (Nå er det jo slett ikke sikkert du gjør det heller da!!) Men prøv. Det er verdt et forsøk!
Titti72 Skrevet 7. juni 2005 #8 Skrevet 7. juni 2005 Jeg bruker rosenrot, eller tar dem innimellom og jeg kjenner at de virker og da blir jeg effektiv som fy. Men det er riktig at du selv må lette på kroppen for ingen ting blir gjort av seg selv.
-Fisken- Skrevet 7. juni 2005 #9 Skrevet 7. juni 2005 Jeg merket ingenting. Hva med å ta seg en tur til legen? Kan være du har b12 mangel, jernmangel eller noe i den duren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå