AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #1 Skrevet 1. februar 2020 For å motbevise påstanden om at alle menn er kåte, siklende griser som bare tenker på én ting når de ser et par rosa pupper og ikke eier selvkontroll, har jeg denne gangen gått i frivillig sølibat - altså har jeg ikke under noen omstendigheter lov til å ha sex, og kan ikke engang få ufrivillig utløsning, noe som kan være rimelig kjedelig når man sover uten en tråd og ikke vil ha samme type opplevelser som da man var kvisete tenåring og ikke kunne holde styr på de unevnelige handlingene dingsen jeg har et stykke nedenfor navlen kan medvirke til i drømme. Uansett - tiden har gått siden det siste gang skjedde et uhell med dingsen 25. november ifjor, men det kunne jeg i og for seg ikke noe for ettersom jeg den gangen lå bundet fast på sengen på magen og ble utsatt for en umoralsk handling med en gjenstand jeg ikke vil gå nærmere inn på mellom beina, noe som beklageligvis fikk meg til å ufrivillig hoppe opp og ned, som i sin tur førte til det omtalte uhellet. Etter den tid har jeg vært rolig og holdt meg unna de umoralske fordervelsene siklende mannlige griser vanligvis setter pris på, og hvis jeg ikke tar helt feil, har det blitt 67 dager nå; den 68. idag, og jeg føler at jeg har så god selvkontroll at jeg kan ta sjansen på å skrive dette uten å dumme meg helt ut. Hvor lenge tror dere jeg klarer å holde ut før jeg må gi tapt for naturens overmakt, og dingsen min må heise hvitt flagg ...? Anonymkode: 44e12...edb 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #3 Skrevet 1. februar 2020 7 minutter siden, Guidet Kvinne said: Hold oss oppdatert da!! Det lover jeg å gjøre - man må jo ha litt sans for humor og selvironi for å holde på slik jeg gjør, men kan forsikre om at alt jeg skriver er fakta; klarte faktisk å holde ut enda lenger i forbindelse med et veddemål jeg hadde for noen år siden med en venninne om hvem som klarte å leve lengst uten sex; et veddemål jeg for øvrig tapte til slutt. Der var likevel ufrivillige reaksjoner tillatt. Men det er nå en annen historie; ikke så lett å være av hankjønn når motparten er av hunkjønn. Anonymkode: 44e12...edb
Gjest Forumhei Skrevet 1. februar 2020 #4 Skrevet 1. februar 2020 Hadde heller kappet av en finger en å gå mere en 3 dager uten utløsning.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #5 Skrevet 1. februar 2020 Lykke til! Selv er jeg kvinne og har ikke hatt orgasme siden sommeren 2018. Anonymkode: d4c99...4ed 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #6 Skrevet 1. februar 2020 Prester og munker gjør dette år etter år, helt frivillig, så det lar seg gjøre hvis en vil. Anonymkode: 58ab2...3c9 1
barbent Skrevet 1. februar 2020 #7 Skrevet 1. februar 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til! Selv er jeg kvinne og har ikke hatt orgasme siden sommeren 2018. Anonymkode: d4c99...4ed 😳😳😟
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #8 Skrevet 1. februar 2020 Takk, og riktig god helg til deg. Pussig å tenke på at menneskekroppen er den samme som den alltid har vært, samtidig som synet på behovet for sex har endret seg så mye gjennom tidene; før i tiden var et liv uten sex normalen for ugifte menn og kvinner og ble betraktet som et symbol på renhet (jomfru) og selvkontroll (geistlige) - idag blir man sett på som halvsprø dersom man ikke onanerer jevnlig. Ikke det at det er noe galt i å ha et normalt sexliv, men på samme vis som unger i gamle dager kunne drømme om leker de aldri kunne få, og sette pris på drømmene, fratar man dagens barn denne muligheten om de får alt de peker på. Det samme gjelder voksne - mens man for 50 år siden trodde at ubegrenset sex var nøkkelen til lykke, ser man idag at mennesker som har denne muligheten, ikke føler særlig mer lykke etter å ha hoppet til køys med et stort antall partnere. Tror også voksne mennesker kunne ha godt av å ta avstand fra noe for å lære seg å drømme igjen, slik vi gjorde da vi var barn. Tenk bare på alle planene man hadde bare man kunne bli stor - man skulle bli leger, piloter, brannmenn og alt mulig rart, og hvor er vi nå ...? Så perioder med seksuell avholdenhet kan føre til at man lærer seg selv bedre å kjenne, slik man ville ha gjort om man dro til ødemarken og bort fra sivilisasjonen - for å gi avkall på de materielle tingene mange er blitt så avhengige av. I så måte er det forståelig at for eksempel munker i Tibet kan ha et helt greit liv til tross for at de lever uten sex. Selv hadde jeg ikke klart det for resten av livet, men å gjøre det av og til og sette selvkontrollen på prøve med godt humør og selvironi er bare en morsom utfordring. Anonymkode: 44e12...edb 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #9 Skrevet 1. februar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker said: Lykke til! Selv er jeg kvinne og har ikke hatt orgasme siden sommeren 2018. Anonymkode: d4c99...4ed Beklager at innlegget ditt forsvant - det var deg det lange svaret mitt var til. Anonymkode: 44e12...edb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #10 Skrevet 1. februar 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Prester og munker gjør dette år etter år, helt frivillig, så det lar seg gjøre hvis en vil. Anonymkode: 58ab2...3c9 Gandhi gjorde det også etter først å ha levd som gift, og han var en klok, fornuftig og ydmyk mann. Når man leser her i forumet hvordan folk oppfører seg, tror jeg enkelte menn kunne ha lært mye av ham. Anonymkode: 44e12...edb 1
Guidet Kvinne Skrevet 1. februar 2020 #11 Skrevet 1. februar 2020 Men hva med orgasme i søvne? Gjelder både kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #12 Skrevet 1. februar 2020 Tror du bør revurdere dette https://forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 Anonymkode: 0c89a...df0 3
Gjest Snorkfrøken36 Skrevet 1. februar 2020 #13 Skrevet 1. februar 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du bør revurdere dette https://forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 Anonymkode: 0c89a...df0 Denne tenkte jeg på også.. er det verdt det liksom? De damene som Evt ser på dere som kåte siklende griser. De må jo vært uheldige opp i gjennom 😂🙈 og blitt skikkelig bittre🤪 Endret 1. februar 2020 av Snorkfrøken36
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #14 Skrevet 1. februar 2020 Jeg syns ikke dette beviser en ting, utenom at du kanskje ikke helt skjønner problemstillingen. De aller fleste menn, er ikke kåte, siklende griser. Men det er de som snakkes om, fordi det er ekkelt å bli utsatt på. De aller fleste menn, er en ting midt mellom kåte, siklende griser, og de som lever i sølibat. Altså helt ok mennesker. Anonymkode: b1ec9...b6c 2
Skruf#2 Skrevet 1. februar 2020 #15 Skrevet 1. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge tror dere jeg klarer å holde ut før jeg må gi tapt for naturens overmakt, og dingsen min må heise hvitt flagg ...? Anonymkode: 44e12...edb So what❓ 1
Bamseklemmer Skrevet 1. februar 2020 #17 Skrevet 1. februar 2020 Jeg har hatt utløsning hver dag siden jeg ble singel i fjor sommer😂
Mona Sax Skrevet 1. februar 2020 #18 Skrevet 1. februar 2020 Tror ikke det er så sunt for en mann å gå så lenge uten utløsning, også merkelig at naturen ikke har tatt saken i egne hender i løpet av en natt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #19 Skrevet 1. februar 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg syns ikke dette beviser en ting, utenom at du kanskje ikke helt skjønner problemstillingen. De aller fleste menn, er ikke kåte, siklende griser. Men det er de som snakkes om, fordi det er ekkelt å bli utsatt på. De aller fleste menn, er en ting midt mellom kåte, siklende griser, og de som lever i sølibat. Altså helt ok mennesker. Anonymkode: b1ec9...b6c Du har helt rett i at de aller fleste menn ikke er kåte, siklende griser, men ettersom vi lever i en tid der folk føler seg krenket av bagateller og selvironi er noe man kan lese om i historiebøkene, er det ikke umulig å sette ting litt på spissen. 4 hours ago, Snorkfrøken36 said: Denne tenkte jeg på også.. er det verdt det liksom? De damene som Evt ser på dere som kåte siklende griser. De må jo vært uheldige opp i gjennom 😂🙈 og blitt skikkelig bittre🤪 Men akk - når man leser innlegg her i forumet, er det ikke så vanskelig å finne damene du tenker på, samtidig som man kan forstå dem på bakgrunn av det de har opplevd; mennesket blir i utgangspunktet født som små, søte babyer som er åpne ovenfor verden, men på veien mot og gjennom voksenlivet kan folk oppleve ting som får denne åpenheten til å forsvinne, og man blir bitter, noe som gjelder både menn (incels) og kvinner (militante feminister). Det er ingen god løsning da verden ikke er svart-hvitt, og selv om kvinner har hatt dårlige erfaringer med enkelte menn og menn dårlige erfaringer med enkelte kvinner, betyr det ikke at disse erfaringene forteller noe om menneskene man vil møte i fremtiden. Anonymkode: 44e12...edb
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #20 Skrevet 1. februar 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Tror du bør revurdere dette https://forskning.no/bakgrunn-nord-universitet-partner/vi-ma-framsnakke-runking-for-a-forebygge-prostatakreft/1261701 Anonymkode: 0c89a...df0 Dette er jeg fullt klar over, men når man tenker på at Gandhi var 78 da han ble skutt, Dalai Lama er 84 og tidligere pave Benedict 92 - uten at noen av dem har hatt kreft - samtidig som man finner mange eldre i klostre, også de uten kreft, tror jeg neppe at det å i perioder leve uten sex resulterer i varige mén rent fysisk, selv om man kan få vondt i magen dersom man ikke får utløsning etter umoralske aktiviteter, slik Bjørneboe beskrev det i "Uten en tråd". Derimot kan lange, ufrivillige perioder i sølibat ha negativ innvirkning på psyken, noe man har sett mange eksempler på - vel og merke hvis dette er ufrivillig. I slike tilfeller kan man nesten spørre seg om ikke sex burde skrives ut som medisin på blå resept. Anonymkode: 44e12...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå