AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Del Skrevet 31. januar 2020 Skal bruke den på kortere skiturer, sykkelturer og gåturer. Hva tror dere passer best? Trenger penga med et par handlet ekstra, litt mat og drikke og kanskje litt ekstra tøy. Men er redd den med 20 liter skal føles stor og klumpete. Anonymkode: 39e8c...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #2 Del Skrevet 1. februar 2020 Du får vel ikke plass til mye i 9l? Jeg har tempest 30, brukes til dagsturer. Anonymkode: 9eea5...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. februar 2020 #3 Del Skrevet 1. februar 2020 Tror 20 ville være perfekt. Jeg har Osprey Tempest 30 og den er fin til dagsturer, men for stor til sånne små søndagsturer med bare en termos og litt ekstra som skal med. Kjøpte derfor en Osprey Daylite 13 som er nesten perfekt til sånne småturer. Av og til kan den bli i minste laget hvis jeg vil ha med en ekstra genser. Tror derfor det ideelle for blandingsturer er 20. 9 liter høres veldig smått ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #4 Del Skrevet 1. februar 2020 Tempest 9 holder i massevis om du kun skal ha med et par hansker, litt mat og feks en (tynn) jakke. Jeg har Talon 11 og 22. Sistnevnte er i realiteten 20 liter og den er alt for stor til å bruke på en vanlig skitur. Jeg bruker Talon 11 og får plass til matboks, flaske/stort brilleetui eller lignende, ett klesskift (bukse og genser eller topp) og en vanlig sommerjakke i den. Valgte Talon 11 over Tempest 9 pga de to ekstra literne med plass samt at Tempest ble for kort i ryggen for meg. Anonymkode: 5e83b...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Live88 Skrevet 1. februar 2020 #5 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg hadde den på 9 men solgte den og kjøpte en på 20, den minste var stort sett alltid litt for liten. I tillegg har den ikke justerbar rygglengde så den var litt for kort for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 1. februar 2020 #6 Del Skrevet 1. februar 2020 20 liter er ikke stor og klumpete. Nå kjenner ikke jeg Osprey sine sekker veldig godt, men jeg stod nylig overfor lignende valg. Jeg har en 40 liter som jeg bruker til stor handling. Den er uegnet til dagsturer. Men fantastisk til helgehandel. Så trengte jeg en sekk til håndbagasje på flyet og turer. Og det er ca samme behovet du skisserer. Da falt valget på en 25 liter (husker ikke merket). Størrelsen er helt perfekt, men jeg ser at kvaliteten ikke er slik den burde vært. Jeg ville gått for 20 literen til ditt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå