Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Bernier2020
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Bernier2020 skrev:

Ahahaha 😂 Matthews og resten av den turd-gjengen er så far out at det ikke er mulig. Har lyst å sende han en mail for å skremme han ekstra 😀

Begravelsesstemning hos MSNBC i natt 😂😂🤣, en gjeng som har gått fullstendig på tilt 🤣

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Bernier2020
  • Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Bernier2020 skrev:

Haha, ja og Chuck Todd er også helt blåst. Han minner meg om den Chucky grøsserdokka. 😆

Nå skal de prøve å omgjøre Raw Popular Vote om til "County Delegates". De begynner med noe Funny Math igjen. 

Hahah, Chuck Todd er en superklovn. Enda en fyr som burde bli klargjort for Central Park 🤣.

Ja, de kommer garantert til å prøve seg på noe i natt. Får se hva de finner på.

• Liker 1
Skrevet

Første personen som burde bli sendt til central park 😂🤣:

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Bernier2020
  • Liker 1
Skrevet

Uhm, Biden holder "seierstale" mens det ser ut som Sanders kan få dobbelt så mange stemmer som ham. 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Bernier2020 skrev:

Ahahaha, You. Will. Bend. Neera. 🤣

Dette blir jo konge party i Central Park. You're all welcome to stay.

Guest list:

1) Chuck-ster

2) Neera

3) Matthews

4) Shilly 😀

Perfekt guest list. Lista kommer til å bli større etter i natt. Mye meltdown på twitter nå 😂🤣

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Windwaker skrev:

Uhm, Biden holder "seierstale" mens det ser ut som Sanders kan få dobbelt så mange stemmer som ham. 

Haha, fyren er desperat. Prøver å få til momentum før South Carolina. Han vet at han er ferdig med tap der.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Bernier2020
  • Liker 2
Skrevet

Lol, MayorCheat Buttigieg bruker talen sin på å angripe Bernie. Håper noen ødelegger den fyren snart.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Bernier2020
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Bernier2020
  • Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Bernier2020 skrev:

Det er helt kvalmt å se. Istedet for å vise hensyn slik man gjør i slike øyeblikk der man ellers gratulerer motstanderen og prøver å spinne andre eller tredje plass til sin fordel, så går han til frontalt angrep. Helt despo, ja. 

Gleder meg til Steyer lager potetmos ut av Pete i South Carolina. Ser at Steyer begynte å få en del stemmer i Nevada også, men systemet med Final Vote ødelegger for han. Så det slipper Steyer å tenke på når det er Primary. 

Blir kvalm av hele fyren. Pete er det kvalmeste man finner blant folk, og får samme kvalme oppstøt fra han som jeg får når jeg hører Trump prate.

Fyren har null klasse og integritet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Bernier2020
  • Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Knaxern skrev:

Sier vel litt om hvor historisk svakt felt av kandidater det er som stiller for demokratene denne gangen.

Det er det nok en grunn til. Om Trump blir gjenvalgt, slik mye tyder på, så blir det nærmest garantert slik at vinneren av demokratenes nominasjonskamp om fire år blir ny president ved neste korsvei, og det lønner seg neppe å ha tapt for Trump fire år tidligere når man skal slåss om den posisjonen. Det kan være en viktig grunn til at feltet består i hovedsak en gjeng på +/- 75 år, som uansett neppe kan stille igjen om fire år.

• Liker 2
Skrevet

Sanders er den eneste personen som har sjangs til å dra USA i en positiv retning.

Men dessverre trur jeg Trump vinner, og at skuta forsetter utfor stupet.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Stonegiant skrev:

Sanders er den eneste personen som har sjangs til å dra USA i en positiv retning.

Men dessverre trur jeg Trump vinner, og at skuta forsetter utfor stupet.

Enig. USA trenger Sanders, men dessverre er de for dumme til å skjønne det selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...