AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Litt rådvill.... Sønnene våre fikk en ny klassekompis og vi har blitt godt kjent med foreldrene. Jeg går overens med de for barnas skyld, men hun (mora) er absolutt ikke en type dame jeg hadde orket å ha som venninne om jeg fikk velge selv. Vet ikke om de kanskje ikke har så mange venner ellers, uansett har det hvertfall nå blitt sånn at de ofte kommer innom. De snakker om 17.maifeiringer og julemiddager og plutselig skal vi visst være sammen på disse dagene uten at vi har fått sagt noe fra eller til. Vi sier nei i blant, at vi har andre planer, men på grunn av at ungene er mye sammen både på skole, fritid og hobbyer møter vi ofte på de uansett og de henger seg da på oss selv om vi er i selskap med andre. I begynnelsen gikk det greit, men nå kjenner jeg at jeg bør sette ned foten på et eller annet tidspunkt. Jeg føler det blir så mye. Flere ganger at en av de har kommet på døra når jeg og mannen egentlig bare ønsker å være oss to og en film på tven etter at ungene er i seng. De tar mye plass begge to. Høylydte, prater mye sladder og baktaler andre, kupper samtaler og tar ikke et nei for et nei. Samtidig er de jo også greie, og snill mot gutta våre. Men altså.....Tenker at jeg må si ordentlig i fra for at de skal skjønne det, men jeg er så redd for at det skal gå utover ungene. At de nekter barna å være sammen, eller at de begynner å spre dritt om de/oss 😔..... Har litt inntrykk av at de er kompetente til å gjøre nettopp det. Hva skal vi gjøre?? 😩😩 Anonymkode: 6fa63...f2e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Neste gang de kommer tar du å skyller trynet fort i noe sitronsaft løk rundt øyet før du åpner døra, da velger de å ta det igjen en annen gang selv 😅 Anonymkode: 68f77...28b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 Begynn å åpne i bare trusa. Si at dere pleier å ta kvelden på dette tidspunktet og ikke ventet besøk. Anonymkode: 2d66e...51d 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Neste gang de kommer tar du å skyller trynet fort i noe sitronsaft løk rundt øyet før du åpner døra, da velger de å ta det igjen en annen gang selv 😅 Anonymkode: 68f77...28b Noen som har noen seriøse råd til hva som kan gjøres? 🙏 Anonymkode: 6fa63...f2e 2
Pragmatikeren Skrevet 31. januar 2020 #5 Skrevet 31. januar 2020 Vil anbefale å la det renne ut i sanden litt gradvis, heller enn å ta det opp så veldig. Blir fort dramatisk, noe som er unødvendig. Snakk gjerne om at dere må ha litt alenetid som par, snakk om at dere gleder dere til en kveld alene. Så går det seg nok til. 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #6 Skrevet 31. januar 2020 Jeg ville vært ivrig på å introdusere dem for andre. Gjerne noen som de har noe til felles med. Her må du gjøre litt research for å gjøre dem mest mulig opptatt. En bonus er om de har barn med felles interesser og/eller alder. Anonymkode: f7213...b89 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #7 Skrevet 31. januar 2020 Jeg ville forsøkt å la det fade litt ut ved å gjøre meg mer utilgjengelig. Men kommer jo an på hvor dere bor da. På et lite sted der alle kjenner alle og alt er gjennomsiktrlig i lokalmiljøet vil mannfolk måtte reise bort for å slippe unna 17.mai- samlinger osv. Anonymkode: a2348...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #8 Skrevet 31. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville forsøkt å la det fade litt ut ved å gjøre meg mer utilgjengelig. Men kommer jo an på hvor dere bor da. På et lite sted der alle kjenner alle og alt er gjennomsiktrlig i lokalmiljøet vil mannfolk måtte reise bort for å slippe unna 17.mai- samlinger osv. Anonymkode: a2348...a5e Herlighet, det skulle stå «man» ikke « mannfolk Anonymkode: a2348...a5e
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville forsøkt å la det fade litt ut ved å gjøre meg mer utilgjengelig. Men kommer jo an på hvor dere bor da. På et lite sted der alle kjenner alle og alt er gjennomsiktrlig i lokalmiljøet vil mannfolk måtte reise bort for å slippe unna 17.mai- samlinger osv. Anonymkode: a2348...a5e Ny greie med 17 mai.. mannfolka er søkk vekk De har reist vekk si. Orker ikke det maset med 17 mai. Bare kvinnfolka igjen, og ungene. 😂 Anonymkode: 54c7f...84f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå