miss77 Skrevet 6. juni 2005 #1 Del Skrevet 6. juni 2005 Hva er din beste sommerdrink? Og skriv gjerne oppskriften slik at andre får prøve godsakene Selv er jeg svak for strawberry margarita (friske jordbær, tequila og masse knust is), nem nam på en varm sommerdag det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2005 #2 Del Skrevet 6. juni 2005 Margarita... Det er godt ja! Har desverre ikke noen oppskrifter her og nå, men av andre sommerdrinker liker jeg Mojito, Wo-wo og selvfølgelig masse champis og hvitvin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 6. juni 2005 #3 Del Skrevet 6. juni 2005 Pinã Colada er min favoritt, tror jeg. Det er jo så mye godt å velge mellom! Min oppskrift: 2cl rom (Bacardi) 1ts Cream of coconut 8cl annanasjuice masse isbiter Alt kjøres i hurtigmikser til slush-konsistens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 6. juni 2005 #4 Del Skrevet 6. juni 2005 Pastis av merket Ricard med vann og isbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 6. juni 2005 #5 Del Skrevet 6. juni 2005 En iskald gintonic eller Chablis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 6. juni 2005 #6 Del Skrevet 6. juni 2005 Har desverre ikke noen oppskrifter her og nå, men av andre sommerdrinker liker jeg Mojito, Wo-wo og selvfølgelig masse champis og hvitvin! Mojito er kjempegodt! Men hva er Wo-wo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. juni 2005 #7 Del Skrevet 6. juni 2005 Litt banan, jordbær og evnt annen frukt som melon, kiwi, alt egentlig, i blender sammen med litt vodka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jordbæra Skrevet 7. juni 2005 #8 Del Skrevet 7. juni 2005 Strawberry Daiquiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 7. juni 2005 #9 Del Skrevet 7. juni 2005 Strawberry Daiquiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 7. juni 2005 #10 Del Skrevet 7. juni 2005 Strawberry Daiquri... :-) Noen som har opppskriften?? Takk 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilli i.i Skrevet 8. juni 2005 #11 Del Skrevet 8. juni 2005 Campari og appelsinjuice. Har denne drinken et eget navn? Kjempegodt hvis du ikke er fan av ekkelt daiquri søtkliss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. juni 2005 #12 Del Skrevet 8. juni 2005 Her er en oppskrift på strawberry-greia: http://www.matmons.net/visoppskrift.asp?id=34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. juni 2005 #13 Del Skrevet 8. juni 2005 En bedre en: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift1776.asp Fin side med drinker: http://www.matoppskrift.no/sider/barstandard.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss Skrevet 8. juni 2005 #14 Del Skrevet 8. juni 2005 :-) Takker og bukker, Skal prøves ut på jente party til helga : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. juni 2005 #15 Del Skrevet 8. juni 2005 Campari med appelsinjuice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 9. juni 2005 #16 Del Skrevet 9. juni 2005 Strawberry Daiquiri :enig_animasjon: eller enda bedre... frozen strawberry daiquiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. juni 2005 #17 Del Skrevet 9. juni 2005 Litt banan' date=' jordbær og evnt annen frukt som melon, kiwi, alt egentlig, i blender sammen med litt vodka [/quote'] oj... hørtes ut som noe faktisk jeg kunne like... som er super sær på alkohol. Takk for tips. Det må jeg få prøvd ut. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå