Gå til innhold

Bruker alkohol som hjelpemiddel seksuelt. Hvordan bli mer frisinnet edru?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at jeg bruker alkohol for å bli mer frigjort seksuelt. Jeg har fantasier og er glad i sex, men klarer ikke helt å gi meg hen edru. Er litt sjenert. Er også oppvokst med en kultur blant enkelte venner at man feks ikke ligger rundt. Har også familie som aldri har vært åpen om sex. Derfor tror jeg at jeg sliter litt med skam fordi jeg er mye kåt og ikke helt eller "boken" til andre. Har samboer og vi har god sex i hverdagen, men er kun i helgene med alkohol med i bildet at jeg virkelig tør å ta den helt ut, ja skje prøvd noe nytt osv. Men så klarer jeg ikke å dra dette opp igjen edru. 

Min samboer er nok litt mer åpen enn meg, men det blir jo fort hverdags-sex.

Hvordan  kan jeg lære meg å bli mer frisinnet og tørre å ta mer initiativ og ikke bare ha vaniljesex i hverdagen?

Anonymkode: 9685d...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også bedre sex i helgen, og ofte (men ikke alltid)er det litt alkohol involvert. For meg handler det ikke om at jeg blir mer frisinnet av alkoholen men det handler om at jeg slapper litt mer av og derfor nyter mer (klarer liksom konsentrere meg utelukkende om sexen og lettere skyve vekk hversagsstresset) og at jeg vet vi kan holde på lenger fordi vi kan sove litt utpå dagen etter.  For å bli mer eksperimentell trenger jeg litt tid enn det hverdagssexen gir. 

Jeg ser ikke problemet med at jeg har litt annerledes sex i settinger hvor jeg har tid til å slappe av og nyte litt mer. Så lenge jeg ellers har god sex utenom også syntes jeg denne variasjonen er fin. Det er fint å ha sex som noen ganger er litt mer eksperimentelle og andre ganger mer vanilje/kjappiser syntes nå jeg. 

Anonymkode: 681c3...4b7

Skrevet

Kjøp et abonnement på Cupido,  og la det ligge fremme som noe å bli inspirert av, og til å starte samtaler rundt. Vær ærlig med samboer om ønsket ditt om å bli litt mer "hverdagsseksuell", og la ham utfordre deg litt på det. 

Anonymkode: b77f8...b59

Skrevet

Veel! Den er ganske så enkel. Den aller beste sexen har du når du er edru. Omtrent 10 ganger bedre sex som edru enn med alkohol i kroppen. 

Anonymkode: 69340...9be

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veel! Den er ganske så enkel. Den aller beste sexen har du når du er edru. Omtrent 10 ganger bedre sex som edru enn med alkohol i kroppen. 

Veeeel...det er bare piss for min del ihvertfall. Blir kåt som et uvær og syntes sexen blir langt bedre med noe alkohol innabords

Skrevet
4 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Veeeel...det er bare piss for min del ihvertfall. Blir kåt som et uvær og syntes sexen blir langt bedre med noe alkohol innabords

To øl er for meg den perfekte mengden for å øke nytelse. Seks når man er full er bare tull

Anonymkode: 681c3...4b7

Skrevet
5 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Mulig du blir det, men kvaliteten på sexen synker betraktelig. 

Skrevet

Jeg måtte også ha alkohol innabords før i tiden, jeg var jo livredd kvinnfolk, livredd for å gjøre noe kleint eller feil. Så var jeg også livredd for å gjøre noen gravid...

Skrevet

Jeg blir ofte kåt av rødvin, så jeg tar meg gjerne et glass eller to for å komme i stemning. 

Anonymkode: 5a6f8...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...