Grandiosa1 Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 (endret) jeg har lenge hatt et ønske om å gå ned i vekt. jeg spiser relativt sunt i hverdagene, og er aktiv i form av styrketrening og Kardio. Jeg faster 16:8 og synes det fungerer fint. Problemet mitt er helgene. Jeg er student og ekstremt sosial. Hater å gå glipp av ting. Hver lørdag er det fest, uten unntak. Med en bytur følger det ofte et litt usunt måltid før vors, så vors med masse vin og øl, samt snacks, så videre på byen og får kvelvet nedpå et par kaloririke drinker. Etter dette går turen til Mac Donnals. Dagen etter går det i junk food, godteri og null mosjon. Jeg går som regel ned 1-1,5 kg i uken, men legger de på meg i helgene igjen. Hvordan skal jeg komme meg ut av denne evig onde sirkelen, uten å gå glipp av masse sosialt? Jeg veier nå 91 kg 😱 og har et mål om å komme meg ned på 68-70 kg. Jeg er 174 cm høy. Jeg har siden oktober gått ned 7 kg, men synes at det går alt for sakte:(( pliiis hjelp en desperat kvinne! Endret 31. januar 2020 av Grandiosa1
Castor Troy Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 (endret) Du må gå i kaloriunderskudd for å gå ned i vekt. Hvis du koser deg i helgene må du ta straffen. Man må virkelig lide for skjønnheten. Hva med å være sosial på andre måter en festing, finn venner som gjør andre aktive ting. Endret 31. januar 2020 av Castor Troy 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 Drikk vann og spis grønnsakssnacks i stedet, dropp McDonalds. Sånn, enkelt! Anonymkode: 0aace...28b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 8fa11...31b