Gå til innhold

Hvordan kjennes forskjellen å gå fra trang vagina til vid vagina gutter/menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kjipt å gå fra ei som er trang til ei som er vid, og går det ut over selvtilitten at dama syntes din var stor til at den nå føles liten?

Anonymkode: b2840...23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt flere enn snittet og har egentlig aldri kjent noen forskjell på ulike vaginaer. Jeg mistenker at de som lager tråder om brann stadion og lignende egentlig bare har sett seg lei av tråder om liten penis og gjør det mest for å trolle. 

Anonymkode: e4906...67b

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det kjipt å gå fra ei som er trang til ei som er vid, og går det ut over selvtilitten at dama syntes din var stor til at den nå føles liten?

Ja, man merker forskjell.

Nei det spiller ingen som helst rolle. Det er helt andre ting som avgjør om sexen og forholdet er bra.

Nei, jeg føler meg ikke liten av den grunn. 

• Liker 6
Skrevet

Det er selvfølgelig (stor) forskjell, kan ikke forstå at noen kan si noe annet.

Det går jo fint an å være god i senga med stor vagina, det går an å kompensere på teknikken. Kniping etc 

Anonymkode: 4dc64...c2d

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde sex med en dame på 50 som var trang, en annen 3 barnsmor som også var trang Deretter møtte jeg en filipinsk jente på 42 kilo som jeg var spent på om jeg i det hele tatt ville komme inn i. Hun var enormt vid, både i lengde og bredde. Pikken ble sløv og klarte nesten ikke pule. Var som å sette seg inn i en ferrari, også går den som en yaris 

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Castor Troy skrev:

Jeg hadde sex med en dame på 50 som var trang, en annen 3 barnsmor som også var trang Deretter møtte jeg en filipinsk jente på 42 kilo som jeg var spent på om jeg i det hele tatt ville komme inn i. Hun var enormt vid, både i lengde og bredde. Pikken ble sløv og klarte nesten ikke pule. Var som å sette seg inn i en ferrari, også går den som en yaris 

Tilpass for deg din horebukk.

Anonymkode: 343a9...c9d

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tilpass for deg din horebukk.

Anonymkode: 343a9...c9d

LOL er det ikke morsomme historier, høres ut som du trenger å få deg noe 

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt føles bra trangt bare man er stor nok 🧨så problemstillingen er for meg helt ukjent.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 3
Skrevet

Som liten mann merker jeg stor forskjell. Det var veldig spesielt å møte min asiatiske kjæreste, og faktisk streve litt med å komme inn i henne selv om hun var plaskvåt. Enorm forskjell fra hun romsligste. Som spurte meg om jeg faktisk var inne. :fnise: Men det er heldigvis andre ting enn størrelser som er viktigst når det kommer til sex. For de aller aller fleste. Den beste er ikke nødvendigvis den trangeste. Så nei, det er ikke kjipt. Bare en utfordring. 

Skrevet

Liker innstillingen din, Sphere.

Min er godt over gjennomsnitt ( hvis man skal gå ut fra statistikk fra veldokumenterte kilder og ikke KG-statistikk). Jeg har Ikke hatt så veldig mange sexpartnere, men har merket forskjell. Alle er forskjellig! Hun som jeg opplevde som veldig stor    var samtidig den som ble våtest. Det rant bokstavelig i «strie strømmer». Fascinerende og opphissende. Jeg lurer på om det var det som fikk meg til å anta hun var «vid»? Rett og slett mangel på friksjon. Klager på ingen måte. Hadde herlig sex med den dama.

Så: slutt å mål organer i lengde, bredde og dybde. Kjør heller på og ha det fint sammen.

Anonymkode: cae80...491

• Liker 5
Skrevet

Kan ikke forstå annet enn at det må være stor forskjell? Bare merker da vi fikk barn nr 2, fra god sex til at jeg ikke kjente at han var inne. Gikk seg heldigvis til i løpet av noen uker, men jeg tenker som så at både kvinner og menn merker forskjell. 

Anonymkode: 113f5...c80

• Liker 2
Skrevet

Jeg merket ikke stor forskjell på moren til mine barn etter at hun hadde født, selv om hun selv mente hun var blitt mye videre.

Anonymkode: cae80...491

• Liker 1
Skrevet

Skjønner det er kara med liten pikk som svarer her ja 😂 Ikke særlig forskjell på damene,  men klart eru en tannpirker vil det være mye plass 

Anonymkode: 1b593...a44

• Liker 2
Skrevet

Gikk fra trang til vid. Herlig å slippe å måtte presse seg inn. Endelig kom hele semien inn i garasjen. Særlig når den er full lastet. 

Anonymkode: 46899...f4d

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan med hånda på hjertet si at jeg merker ingen forskjell på damene der nede. Det jeg merker er at hvis de er litt tørre kommer jeg ikke inn og motsatt når de er for våte noe de ofte blir. Da har jeg en håndkle liggende på lur som jeg tørker litt så vipps bedre for begge. ;)

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Kan med hånda på hjertet si at jeg merker ingen forskjell på damene der nede. Det jeg merker er at hvis de er litt tørre kommer jeg ikke inn og motsatt når de er for våte noe de ofte blir. Da har jeg en håndkle liggende på lur som jeg tørker litt så vipps bedre for begge. ;)

Bra noen menn er ærlige.

Anonymkode: fa483...412

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra noen menn er ærlige.

For det er jeg desverre både elsket og hatet.

Skrevet

Det finnes ikke vid vagina. Bare liten pikk.

Anonymkode: 8ff3f...c7a

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk fra trang til vid. Herlig å slippe å måtte presse seg inn. Endelig kom hele semien inn i garasjen. Særlig når den er full lastet. 

Anonymkode: 46899...f4d

En semi har samme størrelse om den er fullt lastet eller tom...

Anonymkode: e3809...245

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

For det er jeg desverre både elsket og hatet.

Vi er overhodet ikke alltid enige nei. Selv om jeg ikke ønsker å skrive med nick i en penistråd så er vi mye uenige, det hadde du visst hvis du visste hvem jeg var. Men akkurat nå er du elsket, ta det med deg inn i natten. 

Jeg har pratet mye med mannfolk og mange sier som deg. Han med den største pikken jeg har sett sa at han aldri hadde slitt med å få den inn i noen dame før. Han gjorde dem bare våte og kåte nok først. Mange menn her på KG tror at bare fordi dama er våt så er hun kåt. Det stemmer ikke.

En annen kompis, med mer enn normal tykkelse og lengde på penis sa at han kjenner mest tranghet på damene til å begynne med, men når de har knullet et stund så har damene kommet så mye at det alltid ender opp med veldig lite friksjon. Han hadde aldri opplevd noen avvik fra dette, dette var standard.

Jeg snakket med en mann en gang som akkurat hadde blitt avfeid av en dame da han prøvde seg på henne. Jeg sa på kødd at kanskje hun ikke var noe tap fordi hun sikkert var vid. Da sa han at alle damer kjennes nesten like ut og at det med å slenge dritt om damer på den måten bare var for å ta igjen fordi damer har preferanser på penisstørrelsen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...