AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Hei! I høst begynte jeg på et årsstudium i tysk, og får full støtte av lånekassen. Har byttet om på noen av fagene, så nå har det blitt et år hvor jeg tar enkeltemner. Til våren skal jeg også ta et par privatisteksamener for å komme inn på bacheloren jeg ønsker til høsten. Nå har det seg slik at den ene eksamenen ved universitetet er samme dag som en av privatisteksamene, så jeg får ikke tatt begge. Hva skjer med studiestøtten min dersom jeg ikke får bestått 30 stp nå til våren? Kan jeg bare ta et ekstra fag til høsten, uten at det påvirker studiestøtten? Vil det kunne regnes som en «forsinkelse i utdanningen» selv om jeg kun går årsstudie? Anonymkode: bb798...1a1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Tror ikke det skal være noe problem. Du får bare omgjøringen litt senere. Skulle det oppstå problemer er det bare å sende dem en mail eller ringe, og da forklare hvordan du har lagt opp løpet ditt Anonymkode: 1302d...abd
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 Er du allerede 60 studiepoeng forsinket? I så fall vil du miste støtte når du overskrider dette. Om du er mindre enn 60 poeng forsinket vil det ikke utgjøre noen forskjell. Anonymkode: 41628...4f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå