Gå til innhold

Kokeplatene på venstre side virker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kokeplatene på venstre side (induksjon) har nå ikke virket i flere dager. Hvordan griper jeg det an? 😕

Anonymkode: aa128...517

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer butikken der du kjøpte den og spør hvor du skal henvende deg for service. De kommer og fikser og så lenge den er nyere enn fem år skal du ikke betale noe. Eldre enn fem år, da ringer du et elektroverksted og ber om prisantydning. Så må du vurdere om drt kanskje heller lønner seg å kjøpe ny. 

Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Ringer butikken der du kjøpte den og spør hvor du skal henvende deg for service. De kommer og fikser og så lenge den er nyere enn fem år skal du ikke betale noe. Eldre enn fem år, da ringer du et elektroverksted og ber om prisantydning. Så må du vurdere om drt kanskje heller lønner seg å kjøpe ny. 

Tusen takk!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kokeplatene på venstre side (induksjon) har nå ikke virket i flere dager. Hvordan griper jeg det an? 😕

Kanskje et dumt spørsmål, men har du prøvd å trekke ut støpselet eller koble ut sikringen noen minutter? Det er så mange kretskort og elektronikk i en moderne induksjonstopp at den i blant kan trenge en god, gammeldags omstart, slik som en PC. :) 

Anonymkode: 29620...310

• Liker 1
Skrevet

Min var sånn, tok sikringene i noen sekunder, så fungerte det fint igjen og har gjort det siden

Anonymkode: 560e5...66f

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk!

Klarte du virkelig ikke å tenke ut den, helt åpenbare, løsningen selv?

Anonymkode: 5e47e...267

• 2 uker senere...
Skrevet
På 31.1.2020 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Åh, alltid en smarting med en kommentar på lur. Jeg takket altså for et godt svar, som dog ikke var den åpenbare løsningen. Den åpenbare løsningen viste seg å være å ta sikringen i noen minutter.

Takk for hjelpa til dere andre!

• Liker 4
Skrevet
På 31.1.2020 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Du tør ikke skrive sånne oppgulp med nick da nei... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...