Gå til innhold

Hvordan er det å gå fra en mann med stor penis til en med liten penis`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det for dere kvinner å gå fra å være kjæreste med en mann med stor penis, så til en ny mann som har liten penis (under 14 cm). Er det dumpegrunn? Kjenner dere noe under sex?  

Anonymkode: 87c81...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det for dere kvinner å gå fra å være kjæreste med en mann med stor penis, så til en ny mann som har liten penis (under 14 cm). Er det dumpegrunn? Kjenner dere noe under sex?  

Anonymkode: 87c81...8bf

Eller, motsatt. Fra liten til stor. Dumpegrunn? Kjenner dere for mye under sex?

Anonymkode: c5873...aeb

• Liker 2
Gjest UglerIMosen
Skrevet

Min erfaring er at menn med små peniser kan være bedre i senga enn de med veldig store. Kjemi spiller en stor rolle.

Skrevet

Jeg har det, og jeg har skrevet en kommentar i en annen nylig tråd, kopierte det nå:

Jeg er sammen med en mann som har penis på ca 10 maks 12 cm (antar denne størrelsen, vil aldri spørre han). Mine 2 tidligere ekser hadde betydelig større, han ene 19 cm. 

Første gangen vi hadde sex kjente jeg ingenting, men jeg var også litt full. Nå senere kjenner jeg det veldig godt, fordi jeg fokuserer på å "presse" musklene der nede og ved hjelp av tankene i hodet/visualisering. Altså hvis jeg prøver å tenke på å bli penetrert og presser med musklene nå her jeg sitter, så hjelper det på når jeg gjør det samtidig som jeg faktisk blir penetrert av han. Men - hvis han ikke hadde vært villig til å slikke/fingre meg hvertfall ganske regelmessig, kan jeg se for meg at det hadde blitt litt kjedelig, dersom vi holder sammen i mange år.

J22

Anonymkode: dfbb1...025

• Liker 5
Skrevet

Menn med liten pikk betaler mindre skatt.

Anonymkode: 11d71...248

• Liker 2
Skrevet

Var helt herlig. Dumpegrunn? :klo:

Kjenner mer med en liten penis. Med store peniser blir jeg bare nummen med en gang, noe som gjør at jeg kjenner mindre. 

Anonymkode: 9da72...514

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, UglerIMosen skrev:

Min erfaring er at menn med små peniser kan være bedre i senga enn de med veldig store. Kjemi spiller en stor rolle.

Det er fordi de er mer takknemlige for å bli knullet. Menn med stor penis har også ofte et stort ego. 

Anonymkode: 12ab4...88a

• Liker 2
Skrevet

Det er rart, skuffende og en nedtur.

Heldigvis kan man spørre på forhånd.

Anonymkode: 5bc4b...c61

Gjest Middelmådig
Skrevet

For å være ærlig er jeg mer opptatt av hele mannen enn penisstørrelsen. Det betyr lite i den store sammenhengen. At han er fyrrig, kåt, har selvtillit og er aggressiv i sengen teller tusen ganger mer enn et par centimeter fra eller til. Om jeg vil bli fylt opp, så kan han vel bruke knyttneven som andre menn? 

Gjest Hildur70
Skrevet

Snille menn med sjarm og humor er det mest sexy som finnes. Uavhengig av penisstørrelse. Sånn ellers så har jeg best sex med de som har gjennomsnittlig eller litt mindre. 

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Var sammen med en som har den største penisen jeg noen gang har sett.

Sexen ble kjedelig for det var ubehagelig  og få stillinger som funket.

Etter å ha hatt sex med noen med middels til små så må jeg si at jeg liker det mye bedre.

Skrevet
8 minutter siden, Frøken Diamant skrev:

Var sammen med en som har den største penisen jeg noen gang har sett

Hvor stor var han? Kan du angi i cm? Gjerne omkrets også hvis du har.

Anonymkode: 79ffb...b0b

Gjest UglerIMosen
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi de er mer takknemlige for å bli knullet. Menn med stor penis har også ofte et stort ego. 

Anonymkode: 12ab4...88a

Kan godt hende det ligger noe i det. Synd for dem da, for bare en stor penis holder ikke i lengden. 

Skrevet

Tror nok de fleste kvinner foretrekker sjarmstørrelse fremfor kukstørrelse😄

Den kukmyten er vanskelig drepe, kommer snart en anonymbruker som utgir seg som kvinne og sier store kuker er best😂

• Liker 6
Skrevet

Har gått fra stor til mindre, og syntes det ble bedre fordi da var det flere stillinger som funka. 

Anonymkode: bbee8...d59

• Liker 4
Gjest Jegserdeg
Skrevet

Om du skal måle kukstørrelse fremfor personlighet, ja da er det bare å gi opp!

Skrevet

Nå ligger vel mannen min på ca 17cm, og han kunne ikke vært noe større. Når han går dypt så får jeg vondt, så kunne aldri forestilt meg å ha samleie med en mann med større penis. Utover dette gir jeg f, så lenge sexen er god. Har dog hatt samleie med en mann med penis på størrelse (og tykkelse) med min lillefinger, og det var litt kleint fordi jeg ikke kjente at han var inni meg. 

Så eneste deal breakeren når det kommer til ren penisstørrelse er hvis den er for stor. Kan ikke akkurat kappe av noen cm heller

Anonymkode: fee14...18d

• Liker 2
Skrevet

Jeg gikk fra 19 cm til 14 cm og trodde helt ærlig at det skulle bli et problem. Men så viser det seg at vi passer tusen ganger bedre sammen i senga og jeg har aldri hatt så god sex, så jeg bekymret meg helt uten grunn. 

Anonymkode: 94913...306

• Liker 3
Skrevet

Hvis du har muskulaturen i orden er ikke dette et problem. Hvis du derimot er litt «slapp i strikken» vil det kanskje kjennes som litt forskjell. 

Jeg har hatt menn med enorm størrelse og omkrets ( målte ikke, men er sted over 20 cm ) og noen under gjennomsnitt. Synes ikke kvaliteten på sexen henger noe særlig sammen med størrelsen. Jeg synes nok teknikk, kommunikasjon, nysgjerrighet, ønske om å eksperimentere og utforske var mer viktig. Men så har jeg trent muskulaturen i underlivet ganske bra, så jeg bruker den aktivt under sex. 

Husk at vagina er tøyelig og derfor ikke er konstant. Det er derfor kvinnens muskulatur som er avgjørende for hva du føler. 

Anonymkode: eb156...bd4

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på personen man har sex med! Størrelse er kun en liten del av sexen ;) Folk som er opphengt i størrelse, synes jeg faktisk litt synd på. Kjedelig å være sammen med en man ikke elsker, bare størrelsen er stor nok.... 🤮

Anonymkode: 34208...e34

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...