Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snuser, og har med dette utviklet (noen vil kanskje kalle det) uvaner i hvor jeg legger fra meg brukte snus. 

Eksempelvis; om jeg koser meg på sofaen med seriemaraton en kveld, legger jeg brukte snus på et tomt fat eller rett på bordet.
Når jeg kjører bil legger jeg brukte snus i døra, for å unngå å flytte fokus bort fra selve kjøringen (åpenbart forsøk på å rettferdiggjøre). 

Er det flere enn meg som tar slike grisete snarveier, eller bor med noen som gjør slikt?
Er det innafor å legge fra seg snusen litt her og litt der, som en pitstop på vei til søppelbøtta?
Er det innafor å la seg provosere av denne uvanen? Fyr løs!

Anonymkode: e1227...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger den alltid i "søppelrommet" i boksen. Så tømmer jeg det når jeg er ved søpla. Har små barn og hunder så ville aldri lagt noe løst noe sted. Og syns de er ekle ;) 

Anonymkode: 5a86b...c65

• Liker 7
Gjest UglerIMosen
Skrevet

Legger den alltid i topplokket på snuseska. Tømmer den ved hver sjanse, så har aldri noe problem med at den blir full. 

Skrevet

Alle snusere rundt meg har alltid gjort som deg, men jeg synes det er nokså ekkelt. Har imidlertid aldri reagert på det, folk kan holde på med det de ønsker. Hadde derimot ikke takket ja til en date med noen som jeg så gjorde det, fordi jeg føler at dersom man gjør slikt, er man kanskje ikke så nøye på å holde det rent og hygenisk rundt seg. 

Anonymkode: ec91e...b6e

• Liker 5
Skrevet

Pleier alltid å ha en tom snusboks på bordet / i sofaen. Topplokket blir fort fullt og jeg glemmer å tømme det, så like greit å bruke en tom boks 😅 Kan også legge snusen i bildøren hvis jeg kjører, er jo farlig å måtte åpne lokket mens man kjører.

Anonymkode: 3f761...f66

Skrevet

Pleier å legge de på boksen, men innrømmer at om boksen ikke er der, legger jeg den på bordet 😳

Anonymkode: c9932...630

Skrevet

Er jeg alene kan jeg legge den på et brukt fat, oppå boksen eller lignende, men sammen med andre går den rett i søpla eller i lokket på boksen

Anonymkode: addf8...106

Skrevet

Jeg legger brukt snus i lokket på boksen. Når jeg kjører bil så har jeg en tom snusboks i døra på bilen hvor jeg legger brukt snus. Enkelt å åpne og lukke med en hånd. Når jeg leser hva du skriver her, så tenker jeg at det er ikke rart at folk synes snusere er griser 😳

Anonymkode: 82c14...352

• Liker 2
Skrevet

Hvor er du som kaster snusen på bakken i barnehagen der jeg jobber? 

Og alle dere andre som kaster de på bakken? 

Tenk på dyr og barn som putter dette i munn og prøver å spise det 

Anonymkode: c59c3...901

• Liker 2
Skrevet

Legger de ALLTID i topplokket, i en tom snusboks eller rett i søpla. Har snust i 10 år men synes likevel folk som legger snus overalt slik du beskriver er sinnsykt ekle. Ubegripelig uappetittlig og utelukkende latskap.

Anonymkode: c7af1...289

• Liker 3
Skrevet

Slutt å støtt Swedish match. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legger de ALLTID i topplokket, i en tom snusboks eller rett i søpla. Har snust i 10 år men synes likevel folk som legger snus overalt slik du beskriver er sinnsykt ekle. Ubegripelig uappetittlig og utelukkende latskap.

Anonymkode: c7af1...289

Dette. Hvor lat er det mulig å bli, tenker jeg óg, hvis man velger å legge snus rundt om kring rundt seg når lokket er fullt i stedet for å bare løfte på stumpen og tømme lokket i søpla.

Anonymkode: 53024...e20

Skrevet

Snus er ikke uhygienisk. Den tørker opp. Når jeg er hjemme kaster jeg den overalt. Men bruker fat/snusboks/søppelbøtte hvis det er tilgjengelig.

I bilen går den ut av vinduet eller på gulvet på matten. Da husker jeg å kaste den etterpå.

I selskap og sånn kaster jeg den i do.

Verre med de som kaster tyggis. Det ødelegger mye. Snusen forsvinner til slutt. Det er en blomst.

Anonymkode: ee1fe...b7a

Skrevet
On 2/2/2020 at 11:47 AM, AnonymBruker said:

Snus er ikke uhygienisk. Den tørker opp. Når jeg er hjemme kaster jeg den overalt. Men bruker fat/snusboks/søppelbøtte hvis det er tilgjengelig.

I bilen går den ut av vinduet eller på gulvet på matten. Da husker jeg å kaste den etterpå.

I selskap og sånn kaster jeg den i do.

Verre med de som kaster tyggis. Det ødelegger mye. Snusen forsvinner til slutt. Det er en blomst.

Anonymkode: ee1fe...b7a

Fysj. Du burde skamme deg. 

Anonymkode: 6388b...21b

• Liker 3
Skrevet

I snusboksen sitt topp lokk. Og når d er fulkt der tømmer jeg det i søpla.. skjerp deg! 

Anonymkode: 3d011...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...