Gå til innhold

Andre som sliter med ekstremt oppblåsthet? Hva kler du deg i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg i utgangspunktet ser finest ut i stramme topper, og skulle gjerne kunne gått med high-waisted jeans, men på grunn av at jeg ser gravid ut i 7 måned veldig ofte pga oppblåsthet må jeg prøve å kjøpe mer klær som skjuler magen, til tross for at jeg egentlig er slank..

Tips til hvordan jeg kan se bra ut og samtidig skjule magen? 

Lurer også på hvorfor jeg leser at high waisted bukser eller skjørt skjuler mage? Er kanskje hvis magen kun er mykt fett? Min mage er ikke myk, men hard som en oppblåst ballong 😅

Anonymkode: 80e5a...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også mye med at jeg er oppblåst, og det passer egentlig veldig dårlig med stilen min generelt, som helst er klassisk snitt med fokus på midjen. Jeg pleier rett og slett å gå med løse overdeler når jeg er oppblåst, for da vil jeg ikke vise livlinningen i det hele tatt. Om sommeren har jeg også noen løse kjoler jeg kan slenge på meg.

Jeg kan tenkte meg at høyt liv og skjørt kan oppleves flatterende om man har litt fett her og der, men at det er annerledes for oss som er tynne ellers med utstående mage, og som ikke minst er vant til at magen er helt flat.

Anonymkode: f10a6...06e

Skrevet

Hvis magen min ikke er veldig ille, fungerer det også å stappe nedi løse bluser, synes jeg. Ballongeffekten skjuler og motvirker det meste av bulingen da, synes jeg.

Anonymkode: f10a6...06e

• Liker 1
Skrevet

Kjoler eller trange jeans med skjorte og lang cardigan over

Anonymkode: 7c52e...dc1

• Liker 1
Skrevet

Hvis du skal ha noe tettsittende syns jeg det er best med mid-waist jeans. De dytter magen litt inn

Anonymkode: 7715d...500

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...