Gå til innhold

Hva er du takknemlig for i dag.

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna

En positiv tråd der vi forteller om små eller store ting i  hverdagen som vi er takknemlige for. 🙂

Det trenger ikke være noe større, enn nykokt kaffe om morgenen (et eksempel)

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
5 minutter siden, Lasox skrev:

Litt vel tidlig på morgen? 🙄

Gå vekk, om du ikke kan svare skikkelig :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg er takknemlig for at bremsene mine virket i dag, og for at det er utviklet gode vinterdekk! På underkjole regn bremset traileren forran meg ganske brått og jeg måtte hugge meg på bremsen, seilet et stykke fremover og jeg rakk å tenke at nå smeller det. Det gikk bra med noen meter å gå på. Men fy så skremt jeg ble. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg er takknemlig for at bremsene mine virket i dag, og for at det er utviklet gode vinterdekk! På underkjole regn bremset traileren forran meg ganske brått og jeg måtte hugge meg på bremsen, seilet et stykke fremover og jeg rakk å tenke at nå smeller det. Det gikk bra med noen meter å gå på. Men fy så skremt jeg ble. 

å gud jeg grøsser! 🥶 det er så skummelt det der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg surfet på tv`ns oversikter og fant plutselig gode gamle Mr. Morse på en dansk kanal og jeg ble veldig
takknemlig og glad for det. Nå tas det opp i ukene som kommer. Liker han og hele stemningen i england. :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ny morgen og jeg har alt som skal til for en god frokost. Like stor glede hver dag det. :spise: Takk! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for at det var godt med nysnø ute i dag, da fikk Tassen rensa beina sine og slapp å dra inn masse søle og sand, bare vann

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er eg takknemlig for en god hårkur, ansiktsmaske og grønn te. Da får den etterlengtede fridagen en ørliten spa-feeling over seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget polarbrød innerst i fryseboksen og de er nå tinet. :kaffekopp: :spise: Smør og syltetøy på!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg veldig takknemlig for den kjekke, gode, snille mannen min 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I flere dager har jeg trålet nettet for visse ting som jeg har tenkt at jeg vil unne meg. Jeg har laget bestillingslister
og det har vært omfattende og detaljert, men min fornuft har bråket i mageområdet og sagt at
DU TRENGER DET JO IKKE EGENTLIG, HOPPE! :nei: 
*fanfare*
...så etter døgns kamp har jeg i dag stått i mot lysten til å stå i mot det å unne meg noe. :opplyser:  Jeg har bestilt det! 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koya

Jeg er takknemlig for at jeg har fått lillesøster på besøk. :nordvesta: Har nemlig ikke sett henne siden pappas begravelse i begynnelsen av januar siden hun studerer langt unna til vanlig :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mirakel må ha skjedd, for min brukers tekniske forumproblemer ser ut til på magisk vis å være løst. :rodmer: TAKK!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supersnill og hyggelig nabo i identisk hus som mitt banket på, spurte om jeg ville ha ett kjellervindu, hadde sett att ett av mine var knust ytterste glasset på ( Han har pusset opp, hadde 2 som skulle kastes. ).

Han hjalp meg å bytte, -var mye knot å treffe begge hengsler samtidig. Han på utsiden, jeg nede i kjeller.

Noe har hendt i årenes løp, nye vinduet ville ikke lukke. -Han skal dra av noen millimeter med sin elektriske høvel...

Kult med kule naboer, særlig etter att pappa og mamma ble borte...

Noen ting er mye letter å gjøre når man er flere!  :5:

Edit: Nå er alt på stell, -funker som fy. :-) 

a.

Endret av Sliten&kjørt52
...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg har en nydelig kjæreste og en nydelig sønn❤️ Og det er sol akkurat nå! Var forresten lykkelig når jeg gikk i regnet i går kveld og ble våt gjennom klærne. Fordi jeg hadde et varmt og tørt sted å gå inn til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg er takknemlig for at jeg bor i et trygt land, med vann i springen, og at jeg har tak over hodet, og ikke trenger å gå sulten. 

Jeg er takknemlig for at helsen er god

Jeg er takknemlig for at jeg klarer å se det positive i ting, og glede med over de fine øyeblikkene

Tror takknemlighet er viktig for lykkefølelse, og for å ha det bra ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...