Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. januar 2020 #1 Del Skrevet 31. januar 2020 (endret) En positiv tråd der vi forteller om små eller store ting i hverdagen som vi er takknemlige for. 🙂 Det trenger ikke være noe større, enn nykokt kaffe om morgenen (et eksempel) Endret 31. januar 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 31. januar 2020 #2 Del Skrevet 31. januar 2020 Litt vel tidlig på morgen? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. januar 2020 #3 Del Skrevet 31. januar 2020 5 minutter siden, Lasox skrev: Litt vel tidlig på morgen? 🙄 Gå vekk, om du ikke kan svare skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 31. januar 2020 #4 Del Skrevet 31. januar 2020 Jeg er takknemlig for at bremsene mine virket i dag, og for at det er utviklet gode vinterdekk! På underkjole regn bremset traileren forran meg ganske brått og jeg måtte hugge meg på bremsen, seilet et stykke fremover og jeg rakk å tenke at nå smeller det. Det gikk bra med noen meter å gå på. Men fy så skremt jeg ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 31. januar 2020 #5 Del Skrevet 31. januar 2020 1 time siden, Daryl Dixon skrev: Jeg er takknemlig for at bremsene mine virket i dag, og for at det er utviklet gode vinterdekk! På underkjole regn bremset traileren forran meg ganske brått og jeg måtte hugge meg på bremsen, seilet et stykke fremover og jeg rakk å tenke at nå smeller det. Det gikk bra med noen meter å gå på. Men fy så skremt jeg ble. å gud jeg grøsser! 🥶 det er så skummelt det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2020 #6 Del Skrevet 26. april 2020 Jeg surfet på tv`ns oversikter og fant plutselig gode gamle Mr. Morse på en dansk kanal og jeg ble veldig takknemlig og glad for det. Nå tas det opp i ukene som kommer. Liker han og hele stemningen i england. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2020 #7 Del Skrevet 28. april 2020 Det er ny morgen og jeg har alt som skal til for en god frokost. Like stor glede hver dag det. Takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 30. april 2020 #8 Del Skrevet 30. april 2020 Takknemlig for kafeturen jeg gikk på i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. mai 2020 #9 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg er takknemlig for at det var godt med nysnø ute i dag, da fikk Tassen rensa beina sine og slapp å dra inn masse søle og sand, bare vann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morgenkåpedyret Skrevet 1. mai 2020 #10 Del Skrevet 1. mai 2020 I dag er eg takknemlig for en god hårkur, ansiktsmaske og grønn te. Da får den etterlengtede fridagen en ørliten spa-feeling over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. mai 2020 #11 Del Skrevet 1. mai 2020 Inne-vær, tykke tepper, begge er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta* Skrevet 1. mai 2020 #12 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg oppdaget polarbrød innerst i fryseboksen og de er nå tinet. Smør og syltetøy på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 1. mai 2020 #13 Del Skrevet 1. mai 2020 I dag er jeg veldig takknemlig for den kjekke, gode, snille mannen min 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2020 #14 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) I flere dager har jeg trålet nettet for visse ting som jeg har tenkt at jeg vil unne meg. Jeg har laget bestillingslister og det har vært omfattende og detaljert, men min fornuft har bråket i mageområdet og sagt at DU TRENGER DET JO IKKE EGENTLIG, HOPPE! *fanfare* ...så etter døgns kamp har jeg i dag stått i mot lysten til å stå i mot det å unne meg noe. Jeg har bestilt det! Endret 1. mai 2020 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koya Skrevet 1. mai 2020 #15 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg er takknemlig for at jeg har fått lillesøster på besøk. Har nemlig ikke sett henne siden pappas begravelse i begynnelsen av januar siden hun studerer langt unna til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2020 #16 Del Skrevet 3. mai 2020 Et mirakel må ha skjedd, for min brukers tekniske forumproblemer ser ut til på magisk vis å være løst. TAKK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 3. mai 2020 #17 Del Skrevet 3. mai 2020 (endret) Supersnill og hyggelig nabo i identisk hus som mitt banket på, spurte om jeg ville ha ett kjellervindu, hadde sett att ett av mine var knust ytterste glasset på ( Han har pusset opp, hadde 2 som skulle kastes. ). Han hjalp meg å bytte, -var mye knot å treffe begge hengsler samtidig. Han på utsiden, jeg nede i kjeller. Noe har hendt i årenes løp, nye vinduet ville ikke lukke. -Han skal dra av noen millimeter med sin elektriske høvel... Kult med kule naboer, særlig etter att pappa og mamma ble borte... Noen ting er mye letter å gjøre når man er flere! Edit: Nå er alt på stell, -funker som fy. :-) a. Endret 4. mai 2020 av Sliten&kjørt52 ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 20. juli 2020 #18 Del Skrevet 20. juli 2020 Jeg har en nydelig kjæreste og en nydelig sønn❤️ Og det er sol akkurat nå! Var forresten lykkelig når jeg gikk i regnet i går kveld og ble våt gjennom klærne. Fordi jeg hadde et varmt og tørt sted å gå inn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. september 2020 #19 Del Skrevet 13. september 2020 Høsten og katten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tasha1234 Skrevet 13. september 2020 #20 Del Skrevet 13. september 2020 Jeg er takknemlig for at jeg bor i et trygt land, med vann i springen, og at jeg har tak over hodet, og ikke trenger å gå sulten. Jeg er takknemlig for at helsen er god Jeg er takknemlig for at jeg klarer å se det positive i ting, og glede med over de fine øyeblikkene Tror takknemlighet er viktig for lykkefølelse, og for å ha det bra ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå