AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #1 Skrevet 31. januar 2020 Hvis vi ikke varmer skikkelig godt opp og jeg slapper helt av, så får jeg rett og slett ikke penisen inn. Det er helt umulig. Har måtte droppe penetrering flere ganger pga dette. Jo større han er jo vanskeligere blir det også. Er dette vanlig eller har jeg en form for vaginisme? Anonymkode: 888ee...610
GulSitron Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Får den ikke inn som i at det er for trangt, eller fordi det gjør vondt med penetrering?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 4 minutter siden, GulSitron skrev: Får den ikke inn som i at det er for trangt, eller fordi det gjør vondt med penetrering? Vondt når han forsøker å føre den inn ja. Det er akkurat som om det låser seg der. Kommer ikke inn i det hele tatt. Når han var inne sa han at jeg var trang. Med mindre penis var det rett inn. Anonymkode: 888ee...610
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 Om du er ung eller veldig anspent i underlivet er det en tilvenningssak det å slappe ordentlig av. Men hva legger du i å varme godt opp? Jeg får heller ingen penis inn hvis jeg ikke er rennende våt, og det tar tid å bli det. Prøver noen å presse seg inn så fort de kjenner litt fukt og utflod så får jeg den ikke inn. Vagina slapper mer av jo mere blod som strømmer ned dit så langt foreplay er nødvendig for de fleste kvinner. Vaginisme er en smertesykdom og da tror jeg det ville gjort vonde hele tiden. Anonymkode: 3e1ae...87e 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #5 Skrevet 31. januar 2020 Jeg var for trang frem til første fødsel, samleie kunne aldri være spontant uansett hvor kåt jeg var. Måtte liiiirke den veeeldig sakte inn og jeg ble fort sår og kunne ikke ha lange samleier. Etter fødsel kan vi ha kjappiser og det er bare å hoppe på. Vi er begge glade for denne utviklingen. Det er definitivt mulig å være for trang ja, noen har små peniser andre små vaginaer Anonymkode: 3095b...d0b 1
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2020 #6 Skrevet 31. januar 2020 Ja det er normalt. enda mere normalt hvis det er lenge siden du har hatt sex. Men dere har jo ikke problem når dere varmer skikkelig opp, så jeg ser ikke problemet. Oppvarmingen er iallefall normalt og nødvendig😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå