AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Jeg sitter og ser etter hotell i Oslo, men blir ikke sikker på hva jeg skal velge. Rundt 1000 kroner om natten tenker jeg er ok. Tenkte å spørre her om noen har gode erfaringer med hotell? Takk for svar Anonymkode: 849c6...a6d
caroprins Skrevet 31. januar 2020 #2 Skrevet 31. januar 2020 Thon hotel Opera. Scandic hotel Byporten Choise hotel folke teateret Bondeheimen hotel Radisson blue oppe ved slottet Vet ikke pris på disse pr i dag men har bodd på alle og synes de var helt greie.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #3 Skrevet 31. januar 2020 Likte godt hotell terminus. Fra Oslo s går man bare rett gjennom Oslo city så er man der. Meget sentralt Anonymkode: ce4f5...149
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #4 Skrevet 31. januar 2020 Favoritten min er Scandic Grensen er ganske nytt og har innmari gode senger. Sentral beliggenhet. Jeg er ikke så glad i området rundt Oslo S, når jeg er ute i Oslo er jeg som regel på steder i nærheten av Tinghuset og da er beliggenheten super. Thon Hotel Opera - ligger praktisk talt på Oslo S, bare gå ut på sjøsiden og kryss taxiholdeplassen så er du der. Scandic Oslo City - også rett ved Oslo S, bare å krysse Jernbanetorget. Thon Hotel Cecil - sentral beliggenhet rett ved Stortinget. Anonymkode: a6e46...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå