Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kari N
Skrevet

Er avhengig å se på det etter middag. Ikke noe morsomt på tv lenger! Akk, sommertiden er over oss (selv om været ikke er det).

Noen som vet når det begynner på igjen (samme hvilken kanal)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke leenge siden det sluttet? I alle fall på TV2, var skikkelig skuffa da det ble slutt jeg.

Skrevet

ja den serien sluttet på tv2 for lenge siden.

Dem sendte den vel på en av de svenske kanalene også, men vet ikke om de gjør det lenger.

Er uansett en råbra serie!

Skrevet

Tror den kommer på tv2 til høsten igjen, fra starten. Ellers har jo serien gått alle hverdager på tv4 da. Selv har jeg kjøpt sesong 1 og 2 på dvd på Platekompaniet..

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Kari N
Skrevet

Jo, det er lenge siden den har gått på tv2. Glemte å nevne jeg snakket om svensk tv4 ja. :ler: Sorry.

Får vel sette serien på ønskelista mi ja, men det redder ikke sommeren akkurat da. :wink:

Gjest Emera
Skrevet

Jo jo... Nå sender TV4 den "nye" serien L. A. Law i steden for That 70´s Show... :roll::roll::roll:

I barteby er de 5 grader og horisontalt regn, så det er ikke mye annet å gjøre enn å se TV, heller... Eller jo, jeg sitter jo her, da! :sjarmor:

Skrevet
Tror den kommer på tv2 til høsten igjen, fra starten. Ellers har jo serien gått alle hverdager på tv4 da. Selv har jeg kjøpt sesong 1 og 2 på dvd på Platekompaniet..

Mvh Yvonne :heiajente:

Ny sesong begynner på TV2 til høsten. Grunnen til pausa nå er at de ligger for tett opptil sendeskjemaet i USA, der de bare sender en episode i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...