Gå til innhold

Hvorfor har Island høyere IQ enn oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://new-iq-test.com/iq-by-country/

Tror jeg vet det. De har et bedre språk bare. Nærmere norrøne språket. Mer sjel i det, mer motivasjon. Dansk, Svensk or Norsk... det er bare.... der på en måte. Litt mer rikmannspråk-. Mindre motivasjon. Tror også det kan motivere IQen mer om rike folk som jobber i bank eller noe går kledd slikt. Fordi det erter litt makt posisjonen sånn at du ikke føler ille av å være i den posisjonen og at du representerer folket og ikke  "Se jeg har penger. Se hvor flott jeg er i dress" som er veldig arrogant og avskyelig hos folk flest. Og man blir mindre motivert pga det.

Svart dress jakke. Men shortsen som er vanlig skal være grønn eller rød. "Man kan ha strømper på Vinteren derimot. Helst i samme farge som shortsen."

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0071/3637/8998/files/man-in-black-shorts-suit-street-style.jpg[(img]

Anonymkode: 3236f...e2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Land som har stor innvandring fra land med lav score på IQ får naturligvis en lavere IQ etter hvert. Mulig innvandringen til Island er lav eller de tar inn folk som ikke påvirker IQ- nivået i negativ retning.

Det andre du skrev om virker bare helt surrete.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, Mons skrev:

Land som har stor innvandring fra land med lav score på IQ får naturligvis en lavere IQ etter hvert. Mulig innvandringen til Island er lav eller de tar inn folk som ikke påvirker IQ- nivået i negativ retning.

Det andre du skrev om virker bare helt surrete.

Fair enough 😮

Men ja folk som ikke leser eller lærer av andre og skylder på folk. Ikke rart at IQ går ned med slik mentalitet. Enten om det er geopolitisk eller innenfra.

Anonymkode: 3236f...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...