AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Hva er best at Netflix, dplay eller noe annet? Hva heter de andre sånne serier og TV greier på nett? Hva har du? Hva er du fornøyd med? Jeg har kun Netflix men vurderer å være medlem på andre steder også men det blir så dyrt så lurer på hva som er verdt å være medlem på.? Forslag? Anonymkode: 3e012...2f9
kaleidoskop Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Betaler bare for Netflix, HBO ligger i TV pakken. Dplay har mye gratis (foreløbig) holder for min del noen ganger ville jeg hatt sumo, men orker ikke betale
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 Jeg bytter på hvor jeg er medlem alt etter hvilket innhold jeg vil se, er aldri medlem flere steder på en gang. Anonymkode: 65d69...8e4 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 Jeg har både netflix, sumo, dplay og viaplay. Hbo har jeg i blant da det ikke er så ofte jeg har noe å se der. Anonymkode: 918fa...8a8 1
Sirah Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 Jeg bytter litt på de forskjellige utifra om de har noe jeg ønsker å se. Har Netflix "fast" for der er det lissom alltid noe, men tegner HBO og Sumo når de slipper nye sesonger av ting jeg liker. D-play har jeg også hatt en god stund, men den sier jeg nok opp nå for noen måneder. Både D-play og Viaplay har veldig mye gratis
Wenda Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 Kommer litt an på hva man vil se Vi har dplay, Amazon prime, Netflix, sumo (som også inneholder cMore) og HBO (i tillegg til NRK, men den er jo gratis) Alle til sitt bruk. Min samboer bruker kun Netflix og Amazon pga filmene og seriene Jeg bruker alle nesten like mye. Den jeg bruker minst er nok HBO, men beholder den pga de få, men meget gode serier, så bruker vel kanskje HBO et par ganger i året. Burde strengt tatt stenge det abonnementet og heller åpne det når seriene blir sluppet og se alle da (handsmaid/ray donovan/Vikings etc)
Paradisio1 Skrevet 30. januar 2020 #7 Skrevet 30. januar 2020 Jeg har Sumo, DPlay, Netflix, Viaplay, HBO, Amazon Prime, og Apple tv+. Er vanskelig å holde seg til bare en app, da favorittserier og filmer er jevnt fordelt utover alle streamingssidene. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #8 Skrevet 30. januar 2020 Jeg har hatt Strim. Der er både Viaplay, HBO Nordic og alle norske kanaler tilgjengelig i en pakke. Det er ganske nytt. Anonymkode: 0e9f7...022
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 Sfanytimefilm Anonymkode: 40106...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå