AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Jeg har en sønn som plutselig fikk livet sitt snudd opp ned. Faren bestemte seg for å flytte til utlandet og det resulterte i at han måtte haste bytte skole. Til nærskolen hos meg. Han er veldig lei seg. Gråter daglig mange ganger om dagen er helt knust selvsagt og hjertet hans blør bokstavelig talt. Er så utrolig vondt å se han slik. Han har alltid vert en veldig aktiv men allikevel litt nerdete gutt. Han har hatt en del vanskelige perioder med å finne seg tilrette sosialt. Ikke noe diagnose men han er ikke alltid som alle andre på godt og vondt. I dag kom han hjem gråtende og sa at ingen liker han. Jeg trodde virkelig at han kunne få seg venner, med tanke på at det var nærskolen han kunne ha folk over og dra og leke med de når som helst, dette kunne han aldri før:( Han går gjennom sitt livs store sjokk og i tillegg til dette med ny skole. Har noen tips til hvordan hjelpe han med venner i det minste? Jeg selv gråter hver natt da jeg er så fortvilet over det som har skjedd. Jeg er der for han hele tiden men det nytter ikke da jeg jo ikke er en han kan leke med på samme måte Anonymkode: f1dcc...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Hvorfor måtte han bytte skole fordi faren flyttet? Anonymkode: 461d2...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor måtte han bytte skole fordi faren flyttet? Anonymkode: 461d2...8bb Lang historie men far og jeg bodde ca 35 min kjøring fra hverandre han gikk på privat skole der etter fars ønske. Det var far som betalte, logistikken og økonomien gikk rett og slett ikke opp. Nei far betaler ikke. Anonymkode: f1dcc...6d2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 Hvor gammel er han? Er det noen han kunne invitert hjem av guttene i klassen? Anonymkode: e1d22...49b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han? Er det noen han kunne invitert hjem av guttene i klassen? Anonymkode: e1d22...49b Han er nettop fylt 10. Jeg skal høre med foreldrene til den ene gutten han er blitt bedre kjent med. Kanskje han hadde hatt lyst. Anonymkode: f1dcc...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 Starte på en aktivitet? Anonymkode: 7676f...e6d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #7 Skrevet 30. januar 2020 Meld han opp på en fritidsaktivitet 🙋♀️ Var slik jeg fikk venner når jeg slet på skolen. Finn ut hva han liker så finner han nok fort venner som liker det samme som han 🥰 tøft å få venner i 10 års alderen, mange har allerede dannet grupper og ikke alltid lett å komme inn. Bare så det er sagt så var det utrolig egoistisk av faren å bare flytte og rive opp livet til barnet. Enkelte tenker ikke på konsekvensene. Hvor ofte kommer barnet til å se pappaen sin ? Anonymkode: f9455...ec4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #8 Skrevet 30. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meld han opp på en fritidsaktivitet 🙋♀️ Var slik jeg fikk venner når jeg slet på skolen. Finn ut hva han liker så finner han nok fort venner som liker det samme som han 🥰 tøft å få venner i 10 års alderen, mange har allerede dannet grupper og ikke alltid lett å komme inn. Bare så det er sagt så var det utrolig egoistisk av faren å bare flytte og rive opp livet til barnet. Enkelte tenker ikke på konsekvensene. Hvor ofte kommer barnet til å se pappaen sin ? Anonymkode: f9455...ec4 Egentlig kun sommerferien for det meste. Det var så hjerteskjærende i går når han sa til meg at han aldri kommer til å forlate barna sine😢 Jeg tenkte kanskje å melde han på speideren er det noe som eventuelt hadde fått litt mer venner? Noen som har erfaring med det? Anonymkode: f1dcc...6d2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Egentlig kun sommerferien for det meste. Det var så hjerteskjærende i går når han sa til meg at han aldri kommer til å forlate barna sine😢 Jeg tenkte kanskje å melde han på speideren er det noe som eventuelt hadde fått litt mer venner? Noen som har erfaring med det? Anonymkode: f1dcc...6d2 Aldri kommer til å forlate barna sine? Har han flere barn et annet sted? Anonymkode: 0155e...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå