AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Dette spørsmålet får jeg veldig ofte. Eller kanskje legger jeg bare merke til det fordi jeg ikke vet hva jeg skal svare. Muligens stilte jeg det selv også før, da jeg bodde i en større by og traff folk som flyttet dit. De fleste svarte da jobb eller familie. Jeg flyttet fra en ganske stor by til en ganske liten by som stort sett sliter med fraflytting. Jeg var heldig og fikk flytte jobben min til et lokalkontor her, og det var også en av grunnene til at det ble akkurat denne byen. I tillegg har jeg et par slektninger her, men det er heller tilfeldig. Jeg flyttet for å komme meg vekk fra en veldig destruktivt tilværelse, og for å beskytte barnet mitt, det var tvingende nødvendig å flytte. Vi er ikke på sperret adresse, men heller ikke langt i fra. Folk hører jo at jeg ikke er herfra, og da lurer de selvsagt. Det er folk på jobb, i barnehage/skole, i fritidsaktiviteter og i andre sammenhenger. Noen ganger sier jeg det var jobb, andre ganger at det bare passet sånn, litt tilfeldig, vi trivdes så godt, jeg har noe familie her... det er jo løgner alt sammen, og jeg husker ikke hva jeg har sagt til hvem. Jeg savner hjembyen veldig også. Har dere forslag til hva man egentlig kan svare? Anonymkode: 35315...101
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Jeg flyttet også for å komme meg vekk, selv om det ikke var like dramatisk som det høres ut i ditt tilfelle. Jeg pleier bare å si at vi ikke trivdes der vi bodde, og at vi hadde vært på besøk her noen ganger og syntes det virket fint å bo her, derfor valgte vi dette stedet da vi bestemte oss for å flytte. Det er sannheten, selv om jeg ikke utbroderer hele historien. Anonymkode: 163d9...8ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå