Mrs. K Skrevet 6. juni 2005 #1 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi skal ha nytt komfur og i butikken anbefalte de oss dampovn. Noen som har erfaring med det? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 6. juni 2005 #2 Del Skrevet 6. juni 2005 Det har jeg aldri hørt om. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juni 2005 #3 Del Skrevet 6. juni 2005 Har dampovn .. og det skulle være SÅÅÅÅÅ bra .. - og har aldri brukt den... Så lenge jeg har varmluft - grill og over og undervarme + innebygd termometer .. holder det i massevis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juni 2005 Hva er det som skal være så bra, og hvorfor har du ikke brukt det? Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 7. juni 2005 #5 Del Skrevet 7. juni 2005 Dampovn skal være bra fordi den bevarer næringsstoffene i maten bedre enn andre tilberedingsmetoder. Jeg ser for meg at den er best til fisk og grønnsaker eller andre ting som kan kokes. Damping og koking er jo nesten det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 7. juni 2005 #6 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvordan fungerer en slik en? Kan man koke i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2005 #7 Del Skrevet 7. juni 2005 Damp kan også være bra når man baker! Har ikke dampovn, men løser det med å sette temperaturen ca. 25 grader høyere enn oppskriften sier, setter inn bollebrettet, slenger ca. 1 dl vann i bunn av ovnen, lukker døren og setter temp. til det den skal være. Bollene/rundstykkene hever bedre og blir saftigere (virker det som ihvertfall!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 7. juni 2005 #8 Del Skrevet 7. juni 2005 Det må jo være genialt til damping av grønnsaker! *ønske seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 7. juni 2005 Da må det jo nesten bli dampovn. (Hvor kommer dampen fra? Må man fylle på vann?) Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå