AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Etter at jeg hadde fyr i peisen en kveld det var kaldt har jeg fått skikkelig røyklukt i nesen. Minner meg om et innrøkt rom. Ingen i familien røyker, barna er for små. Til og med ute på jobb og butikken følger denne røykstanken meg!! Har dusjet og vasket klær mange ganger, skylt og pusset nesen. Har spurt barna om de kjenner røyklukt og de svarer nei. Hva et dette for fenomen?? Anonymkode: 8e428...bc1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Sansene våre kan spille oss et puss. Det er normalt og ikke sykt eller farlig. For eksempel bodde jeg i et hus hvor jeg kjente røyklukt et par dager. Ingen hadde røyka inne der på årevis. Så slapp av. Men litt pussig er det. Anonymkode: 84179...1ac
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 I fjor når jeg flyttet ut og vasket leiligheten, så hadde jeg salmiakk lukt i nesa i flere dager etterpå. Det er helt vanlig og ikke noe farlig. Anonymkode: b63b5...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå