AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 https://www.nrk.no/osloogviken/helen-ble-medisinert-i-15-ar-for-en-diagnose-hun-ikke-hadde-1.14879826 Altså, jeg blir helt matt. Og ikke minst skremt over at noe sånt som dette her i det hele tatt er mulig! Jeg er selv pasient i psykiatrien men har heldigvis aldri trengt å være innlagt ( har EUPF ), og jeg merker etter å ha lest noe sånt at jeg kommer aldri til å tørre å gå med på en eventuell innleggelse i fremtiden heller. Jeg kan forstå at feil i psykiatrien skjer, men hvordan kan noe sånt pågå i 15 år? Anonymkode: f2a79...afd 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 De største psykopatene i det offentlige er de som jobber der. Anonymkode: 500ca...527 2
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 Utrolig trist. Jeg så en gang en episode om noe lignende på ‘Vårt lille land’. Der var det ei dame som ble innlagt for depresjon og ble puttet i masse medisiner. Medisinene gjorde at hun begynte å hallusinere og høre stemmer, og da ga de henne enda mer medisiner. Hun var innlagt i nærmere 10 år og var regnet som en av de sykeste psykiatriske pasientene i landet med alvorlig grad av schizofreni. Det tok lang tid før de forstod hvor symptomene hennes kom fra, men at hun ble frisk av å slutte på medisiner gjorde at hun begynte å utforske saken selv. Da hun ble utskrevet ba hun om alle journalene fra tiden hun var innlagt, og kom frem til at hun mest sannsynlig ble så syk på grunn av medisinene, og at det var derfor hun hadde mistet 10 år av livet innlagt på tvang. Ikke fordi hun hadde schizofreni i utgangspunktet, men fordi hun fikk psykose av bivirkningene av antidepressiva. 😢 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 32 minutter siden, Gorilla skrev: Utrolig trist. Jeg så en gang en episode om noe lignende på ‘Vårt lille land’. Der var det ei dame som ble innlagt for depresjon og ble puttet i masse medisiner. Medisinene gjorde at hun begynte å hallusinere og høre stemmer, og da ga de henne enda mer medisiner. Hun var innlagt i nærmere 10 år og var regnet som en av de sykeste psykiatriske pasientene i landet med alvorlig grad av schizofreni. Det tok lang tid før de forstod hvor symptomene hennes kom fra, men at hun ble frisk av å slutte på medisiner gjorde at hun begynte å utforske saken selv. Da hun ble utskrevet ba hun om alle journalene fra tiden hun var innlagt, og kom frem til at hun mest sannsynlig ble så syk på grunn av medisinene, og at det var derfor hun hadde mistet 10 år av livet innlagt på tvang. Ikke fordi hun hadde schizofreni i utgangspunktet, men fordi hun fikk psykose av bivirkningene av antidepressiva. 😢 Men slipper de bare unna når slikt blir oppdaget? De ødelegger jo liv Anonymkode: f2a79...afd
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men slipper de bare unna når slikt blir oppdaget? De ødelegger jo liv Anonymkode: f2a79...afd Det er utrolig trist, men jeg tror de slipper unna med det ja, dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå