Gå til innhold

Hvor ofte tørker du støv hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer diskuterer støvtørking- så spørsmålet mitt er: 

hvor ofte tørker dere støv hjemme og hvor tørker dere? (Eks lister, lysarmatur, håndtak) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca ukentlig, syns vinduskarmer osv er lite pent når det er støvete. Listene tar jeg med støvsugeren titt og ofte. 

• Liker 1
Skrevet

1 gang i uka.. vasker da som oftest over alt..

Skrevet

Tørker støv og støvsuger hver torsdag. Tar da alt av overflater, håndtak, lysbrytere og andre steder man tar på ofte, men ikke listene hver uke, nei. Ei heller på toppen av bokhyllene. 

Skrevet

Tørker støv en gang i uka, tørker da over alle flater, men lister tar jeg en sjelden gang, kanskje en gang hver tredje måned. 

Anonymkode: 12759...9fa

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Når jeg ser støvet tydelig. Derfor jeg ikke har nips og stæsj i huset, orker ikke ting som støver ned.

Så kanskje seks ganger i året. Er opptatt av å ha rent kjøkken og bad.

Skrevet

Når jeg ser at det trengs... 

Anonymkode: 37424...e75

• Liker 1
Skrevet

Det aller gøyeste er å tørke støv når en ikke har gjort det på veldig lenge... :lur: 
...for da blir det så fine farger på underlaget igjen og det ser ut som at det er splitter nytt og fargerikt fra butikken! 

Men ellers så blir det ved behov her hos meg også, for jeg lever ikke i et visningsklart hjem.

Har seffølgelig annet, myye viktigere ting å holde på med.  >>>  :hoppe: 

• Liker 6
Skrevet

2 ganger i uken, 5 barn, to voksne og en hund fører til myeeee støv. 😎

Elsker støvtørking. 

Skrevet
12 timer siden, Kvalitet skrev:

Jeg og samboer diskuterer støvtørking- så spørsmålet mitt er: 

hvor ofte tørker dere støv hjemme og hvor tørker dere? (Eks lister, lysarmatur, håndtak) ?

Aldri?

Eller jo vi gjør det 4 ganger i året, i forbindelse med storrengjøringene.

Anonymkode: e0524...8bb

Skrevet

Kan bli mange ganger for uken. 3 barn og 3 dyr 🙈 

Anonymkode: 3d1e6...26a

Skrevet

Hver andre-tredje uke ca. Den ukentlige helgevasken blir stort sett kjøkken, bad og støvsuging av gulv. Støvtørking er et ved behov/overskuddsprosjekt. 😂

Anonymkode: b9fc9...e65

• Liker 1
Skrevet

En gang i uka. Tørker av vinduskarmer, møbler, oppå dørkarmer, TV, lamper osv. Støvsuger golvlistene en gang i måneden.

Anonymkode: 655f1...4c3

Skrevet

Gjør det i rykk og napp. Tar en klut og tørker litt her og der. 

Anonymkode: 1861f...9a0

Skrevet

Ca annenhver uke, to voksne og en katt.

Anonymkode: b463d...017

Skrevet

Tørker støv etter behov. Tar en skikkelig nedvask et par ganger i året. 

Skrevet

Ca   1 gng i uka. Vinduskarmer, bord,skap osv.

Skrevet

Nesten hver dag. Vi er to voksne, 10 katter og stort hus med en del nips så det støver MYE! (Neida, vi har ikke alltid ti katter, vi er fosterhjem😅). Når vi kun har de to kattene vi eier så blir det ikke støvsugd eller tørket støv på langt nær like ofte. 

Anonymkode: af452...3c3

• Liker 1
Skrevet

En gang i uka. Har en stor støvkost. Tar ca 10 minutter å gå raskt over overflater, lister, bilderammer, lamper, bord, vinduskarmer ++++. Er ikke veldig nøye. Men når jeg tar over så ofte er det alltid støvfritt overalt. 

Anonymkode: 61141...9fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...