AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #61 Skrevet 7. februar 2020 42 minutter siden, Dævendøtte skrev: Er ikke denne tråden jeg skriver om, er et svar på et annet innlegg. På hvilket innlegg? Jeg snakker heller ikke om tråden . Anonymkode: 54548...599
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #62 Skrevet 7. februar 2020 Men til den som er keen på tanta si, eller omvendt får gjøre selv hva vedkommende ønsker. At det høres galt ut er jo virkelig sikkert. Man skal ikke ha sex med sin egen nevø. Jeg kunne hatt sex med søskebarn (iverstefall) men ikke nevø..! Anonymkode: 54548...599
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #63 Skrevet 7. februar 2020 Meget forstyrrende lesning, men jeg får trøste meg med at det mest sannsynlig bare er tull. Anonymkode: cd624...497 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. februar 2020 #64 Skrevet 7. februar 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva definerer du med at stemor har vært en voksenfigur? Hun ble vel "stemoren" til denne gutten da han var 16 og hun i 20årene. Det er ganske så sprøtt, men forståelig også på én måte. Han er drit heit! Anonymkode: 54548...599 Da misforstod jeg litt, tenkte på innlegget hvor jeg skrev om seksuelt misbruk. Jeg er selv stemor til en gutt, han kom inn i livet mitt som treåring, da føler jeg at det blir litt kleint om jeg skulle innlede et seksuelt forhold til ham etter han ble 18 år, uansett hvor heit han eller jeg er. Stiller seg litt annerledes om stemor kommer inn i bildet når gutten er over 16 år og stemor er bare noen år eldre.
I Grosny Skrevet 7. februar 2020 #65 Skrevet 7. februar 2020 På 30.1.2020 den 18.12, theTitanic skrev: Right... For folk er så flinke til å holde på hemmeligheter... Og tenåringer spesielt. Du er inne på noe der. Det hjertet er fullt av renner tunga over med.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #66 Skrevet 9. februar 2020 På 7.2.2020 den 14.29, Dævendøtte skrev: Da misforstod jeg litt, tenkte på innlegget hvor jeg skrev om seksuelt misbruk. Jeg er selv stemor til en gutt, han kom inn i livet mitt som treåring, da føler jeg at det blir litt kleint om jeg skulle innlede et seksuelt forhold til ham etter han ble 18 år, uansett hvor heit han eller jeg er. Stiller seg litt annerledes om stemor kommer inn i bildet når gutten er over 16 år og stemor er bare noen år eldre. Ja du syntes det? Jeg føler uansett det er helt feil av meg å tenke seksuelt om han, men jeg gjør det selv sperren er der. Han ser på meg intenst i øynene av og til og vi begge må bare stoppe der. Når det er sagt, så ligger det kún i fantasien. Ikke så rart egentlig, jeg er 9år eldre. Han er voksen itillegg. Det er jo først da når han er blitt mann, han er deilig!😌😛 Anonymkode: 54548...599
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. februar 2020 #67 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja du syntes det? Jeg føler uansett det er helt feil av meg å tenke seksuelt om han, men jeg gjør det selv sperren er der. Han ser på meg intenst i øynene av og til og vi begge må bare stoppe der. Når det er sagt, så ligger det kún i fantasien. Ikke så rart egentlig, jeg er 9år eldre. Han er voksen itillegg. Det er jo først da når han er blitt mann, han er deilig!😌😛 Anonymkode: 54548...599 Det er mest feil fordi du er sammen med faren hans Men så lenge det kun er fantasi, så er det innafor, synes jeg. Utrolig hva som rører seg i hodene til folk, greit at mye blir der også.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #68 Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, Dævendøtte skrev: Det er mest feil fordi du er sammen med faren hans Men så lenge det kun er fantasi, så er det innafor, synes jeg. Utrolig hva som rører seg i hodene til folk, greit at mye blir der også. Vet, alderen er uvesentlig her. Jeg setter opp sperren videre uten å la meg tenke noe videre på det.🤢 Føler meg som DEN ekle stemora. Nå skal det sies også at han syntes jeg er fin, det har han klart å få ut. 😅 (Sorry for avsporing av tråden. Men denne tråden håper jeg faktisk bare er tull.) Anonymkode: 54548...599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå