Gå til innhold

Besøk av nevøen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er moren hans søstra di?

Anonymkode: f1be4...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neinei, dette er ikke lurt. Du vil angre deg. Det er nevøen din! Dere er nært beslektet!

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Ok, trodde det var incest uansett så lenge det var i slekt.. Joda, jeg har nok spionert på tanta mi på utedoen for mange år siden, hun hadde den største dusken jeg noen sinne har sett😂

Du altså 🤣🤣

Neida, ikke i følge norsk lovverk. 

Vet at fetteren min siklet litt på meg i våre yngre dager. Hadde jeg møtt ham ute på byen, er det ikke engang sikkert jeg hadde kjent ham igjen og da kunne man jo havnet i fella ;) 

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Helt normalt at en nevø på 18 år tenner på ei tante. Men ekstremt unormalt at en nevø sender meldinger om å dele dobbeltsengen og dusje sammen med tanta. Det skjer bare ikke, bortsett fra på et nettforum  hvor hvem som helst kan være en nevø og ei tante.

Endret av Paramount
Skrevet

Bare se for dere om en onkel på 30 spurte om det er greit å ha sex med tanteungen på 18 år. Da hadde vi sett helt andre reaksjoner enn det vi ser nå.😆 Damer kan gjøre som de vil...😳

Anonymkode: 8fcce...d0d

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare se for dere om en onkel på 30 spurte om det er greit å ha sex med tanteungen på 18 år. Da hadde vi sett helt andre reaksjoner enn det vi ser nå.😆 Damer kan gjøre som de vil...😳

Anonymkode: 8fcce...d0d

Hvor ser du aksept for dette?!?? 

• Liker 4
Skrevet

Har vi fått svar på om ts er biologisk tante eller filletante til denne nevøen? 

Anonymkode: eed68...120

Skrevet
På 30.1.2020 den 18.04, Dævendøtte skrev:

Tja, så lenge dere er voksne og vet hva dere gjør, greit nok Og det faller ikke under incest. 

Joda, det er incest. Selvom begge er over 18, så er det dette fulkstendig ulovlig. Det er sønnen til din søsken??! 

Anonymkode: 54548...599

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er incest. Selvom begge er over 18, så er det dette fulkstendig ulovlig. Det er sønnen til din søsken??! 

6 minutter siden, 29_j skrev:

Det er incest med tante/nevø/onkel/niseser. Søskenbarn er ukke incest. Incest er straffbart. 

Ferdig! 

Feil..

https://www.ung.no/oss/lovogrett/79864.html

Endret av Oppgitt78
  • Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det regnes ikke som incest i følge norsk lov! Kun oppadgående og nedadgående slekt er incest. 

Skrevet
1 time siden, Dævendøtte skrev:

Det regnes ikke som incest i følge norsk lov! Kun oppadgående og nedadgående slekt er incest. 

Hvis du googler katogorien incest og hvem det gjelder, så skal du se. Ei tante eller en onkel er for nært i slekt. 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du googler katogorien incest og hvem det gjelder, så skal du se. Ei tante eller en onkel er for nært i slekt. 

Gjør det du og send meg link som viser det du sier. 

Skrevet

Om noen i Norge har giftet seg med tanten sin vet jeg faktisk ikke. Det er vel et spørsmål om det er moralsk og etisk akseptert å gjøre det.

juristen, ung.no

21 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Gjør det du og send meg link som viser det du sier. 

Det er det eneste jeg finner. Mulig jeg tar feil. Og tar jeg feil, beklager jeg det 🙂

Skrevet

Er det incest å ha sex med stesønn/stedatter? 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det incest å ha sex med stesønn/stedatter? 

Tja, eller seksuelt misbruk. 

Barneombudet har på sine hjemmesider definert incest som seksuell omgang mellom nære familiemedlemmer i nedstigende eller horisontal linje, eller mellom en voksen i en foreldrerolle og et barn, en definisjon som også omfatter ste- og adoptivforeldre. Å ha seksuell omgang med mindreårige er også et seksuelt overgrep.

Skrevet
4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Tja, eller seksuelt misbruk. 

Barneombudet har på sine hjemmesider definert incest som seksuell omgang mellom nære familiemedlemmer i nedstigende eller horisontal linje, eller mellom en voksen i en foreldrerolle og et barn, en definisjon som også omfatter ste- og adoptivforeldre. Å ha seksuell omgang med mindreårige er også et seksuelt overgrep.

All sex med mindreårige er ulovlig uansett relasjon. Jeg har ei venninne som har hatt sex med sin stesønn. Hun var bare noen få år eldre enn han. Hun 30 og han 23. Ser ikke noe incest eller ulovlig i dette. Han er da en voksen mann, som hun er voksen kvinne. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All sex med mindreårige er ulovlig uansett relasjon. Jeg har ei venninne som har hatt sex med sin stesønn. Hun var bare noen få år eldre enn han. Hun 30 og han 23. Ser ikke noe incest eller ulovlig i dette. Han er da en voksen mann, som hun er voksen kvinne. 

Selvsagt er all sex med mindreåringe ulovlig, men det var definisjonen om det var incest jeg snakket om. 

At to voksne som ikke er i slekt med hverandre, har sex, er helt innafor. Selv om det kan oppfattes som rart, spesielt hvis stemor har vært en voksenfigur for stesønnen fra han var liten. 

Skrevet

Ryddet for brukerangrep, forherligelse av lovbrudd, brukerdebatt og avsporinger.

Edie, adm.

Skrevet
3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Selvsagt er all sex med mindreåringe ulovlig, men det var definisjonen om det var incest jeg snakket om. 

At to voksne som ikke er i slekt med hverandre, har sex, er helt innafor. Selv om det kan oppfattes som rart, spesielt hvis stemor har vært en voksenfigur for stesønnen fra han var liten. 

Hva definerer du med at stemor har vært en voksenfigur? Hun ble vel "stemoren" til denne gutten da han var 16 og hun i 20årene. Det er ganske så sprøtt, men forståelig også på én måte. Han er drit heit! 

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva definerer du med at stemor har vært en voksenfigur? Hun ble vel "stemoren" til denne gutten da han var 16 og hun i 20årene. Det er ganske så sprøtt, men forståelig også på én måte. Han er drit heit! 

Er ikke denne tråden jeg skriver om, er et svar på et annet innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...