AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Er det flere menn her som kjenner at dere blir litt sjalu når en ser flere artikler om at det arrangeres sexfest kun for kvinner? Jeg aner ikke hvorfor det gjør vondt å lese om sånn. Nesten litt sånn at, er vi ikke gode nok? Jeg tenker jo at alle har rett til å gjøre hva de vil med sin kropp. Og for mange kvinner kan være at de kan få bedre selvtillit av dette. Men får vondt følelse hver gang jeg ser dette i media. Er alle jenter som reiser på sånn single? Jeg tror ikke at jeg hadde likt det om jeg hadde vært sammen med ei som gikk på sexfest selv om det bare er kvinner der. Hva tenker dere? https://universitas.no/kultur/65580/sofia-27-arrangerer-sexfester-for-kvinner/?fbclid=IwAR2g2NgVpe3fGQnMfzTsTLIBdoS4DLID4-p1w_gXgm53sf-Z-ws-ak4_PXQ Anonymkode: bbb63...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Sexfest er ikke spesielt vanlig, og for spesielt interesserte. Ikke noe vi single gjør fordi vi kjeder oss. Anonymkode: b67d3...591 22
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 Åååh så koselig tenker jeg... Har jeg hatt kjæreste skulle hun ha fått lov fra meg❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 Kan ikke si jeg blir sjalu. Er vel kun gravelesber på slike sexfester. Anonymkode: 238b6...856 1
Isambard Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 Jeg tipper homsene har mange sånne fester, hvis det er noen trøst. 😛 45
HalldirV2 Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det flere menn her som kjenner at dere blir litt sjalu når en ser flere artikler om at det arrangeres sexfest kun for kvinner? Jeg aner ikke hvorfor det gjør vondt å lese om sånn. Nesten litt sånn at, er vi ikke gode nok? Jeg tenker jo at alle har rett til å gjøre hva de vil med sin kropp. Og for mange kvinner kan være at de kan få bedre selvtillit av dette. Men får vondt følelse hver gang jeg ser dette i media. Er alle jenter som reiser på sånn single? Jeg tror ikke at jeg hadde likt det om jeg hadde vært sammen med ei som gikk på sexfest selv om det bare er kvinner der. Hva tenker dere? https://universitas.no/kultur/65580/sofia-27-arrangerer-sexfester-for-kvinner/?fbclid=IwAR2g2NgVpe3fGQnMfzTsTLIBdoS4DLID4-p1w_gXgm53sf-Z-ws-ak4_PXQ Anonymkode: bbb63...a0d Kunne ikke brydd meg mindre, hverken fra eller til. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #7 Skrevet 30. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Er det flere menn her som kjenner at dere blir litt sjalu når en ser flere artikler om at det arrangeres sexfest kun for kvinner? Jeg aner ikke hvorfor det gjør vondt å lese om sånn. Nesten litt sånn at, er vi ikke gode nok? Jeg tenker jo at alle har rett til å gjøre hva de vil med sin kropp. Og for mange kvinner kan være at de kan få bedre selvtillit av dette. Men får vondt følelse hver gang jeg ser dette i media. Er alle jenter som reiser på sånn single? Jeg tror ikke at jeg hadde likt det om jeg hadde vært sammen med ei som gikk på sexfest selv om det bare er kvinner der. Hva tenker dere? https://universitas.no/kultur/65580/sofia-27-arrangerer-sexfester-for-kvinner/?fbclid=IwAR2g2NgVpe3fGQnMfzTsTLIBdoS4DLID4-p1w_gXgm53sf-Z-ws-ak4_PXQ Anonymkode: bbb63...a0d Eneste grunnen til at vi trenger mannfolk er vel egentlig forplantningsevnen deres. Anonymkode: ec3a5...5ca 8
MuffinStud Skrevet 30. januar 2020 #8 Skrevet 30. januar 2020 Jeg synes det er en god trådstart i det at du selv undres på hvorfor du reagerer som du gjør. Nei, det er nok ikke en god grunn. At de har sexfest tar ingenting vekk fra deg. Du har akkurat like mye sex som du ville hatt dersom de ikke møttes fra tid til annen. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nesten litt sånn at, er vi ikke gode nok? At de ikke er avhengige av "oss", mener du? Nei, vi forvalter ikke andres seksualitet, og vi skal felles jobbe for å motvirke kulturene hvor menn som ser en attraktiv jente har en forventning at hun skulle vært seksuelt tilgjengelig for de. Min første innskytelse var at dette var en så-som-så tråd, men jeg tror faktisk at den kan bli bra. Vil gjerne høre fra flere menn som er villige til å lufte høyt om tanker som er i samme retning som trådstarter sine. 21
venus24 Skrevet 30. januar 2020 #9 Skrevet 30. januar 2020 (endret) Heterofile kvinner får mye sjeldnere orgasme under samleie enn lesbiske kvinner, så det er jo åpenbart at dere ikke er «gode nok», som du skriver. Heterofile menn er dem som oftest får orgasme under sex, så det kan jo tenkes at kvinner ville sluppet å arrangere «sexfester» med hverandre dersom deres mannlige partnere gjorde en litt større innsats. «Heterosexual men were most likely to say they usually-always orgasmed when sexually intimate (95%), followed by gay men (89%), bisexual men (88%), lesbian women (86%), bisexual women (66%), and heterosexual women (65%).» Kilde Endret 30. januar 2020 av venus24 20
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #10 Skrevet 30. januar 2020 Synes de festene virker som et fint initiativ til å la kvinner utforske sin seksualitet i et trygt og lukka miljø. Ikke noe å bli sjalu på? Anonymkode: e7ad0...a46 15
pressplay Skrevet 30. januar 2020 #11 Skrevet 30. januar 2020 Nå har jeg ikke lest artikkelen da jeg ikke har VG+, men hva er innholdet? Er dette heterofile jenter som har fest med andre hetrojenter og har sex med hverandre eller er det lesbejenter som har sex med hverandre, evt en mix?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #12 Skrevet 30. januar 2020 Kvinner som har tilfeldig sex har det jo uansett ikke med en gjennomsnittlig mann, så for meg utgjør det ingen forskjell om de ligger med andre damer eller veldig kjekke menn. De får kose seg 😀 Anonymkode: da23d...83b 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #13 Skrevet 30. januar 2020 25 minutter siden, pressplay skrev: Nå har jeg ikke lest artikkelen da jeg ikke har VG+, men hva er innholdet? Er dette heterofile jenter som har fest med andre hetrojenter og har sex med hverandre eller er det lesbejenter som har sex med hverandre, evt en mix? Det er en mix. En del yngre damer som utforsker, mange hetro damer, venninner som har egget hverandre opp til å prøve som en artig utfordring. Det er mest for gøy og for å utforske. Anonymkode: aaa4b...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #14 Skrevet 30. januar 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke si jeg blir sjalu. Er vel kun gravelesber på slike sexfester. Anonymkode: 238b6...856 Der jeg har vært var det ikke bare lesbiske, de fleste var hetero og bi. Anonymkode: aaa4b...dd7 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #15 Skrevet 30. januar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste grunnen til at vi trenger mannfolk er vel egentlig forplantningsevnen deres. Anonymkode: ec3a5...5ca Dere trenger også ei feit lommebok, fint hus/bil, og økonomi til å reise. Mange menn er rike fordi de er mestere i å skape ting. Se på topp 1000 listen i Norge over rike å se hvor mange kvinner som er på den listen kontra menn. For ikke å snakke om når det skal bygges terasse, hus, oppussing osv osv. Alenemødre har dårlig råd og har ikke penger til å leie håndtverkere til alt som skal gjøres. Derfor.. Anonymkode: 09e75...071 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #16 Skrevet 30. januar 2020 Hver sine verdier, moral og integritet, hadde aldri vært med på noe slik, billig. Anonymkode: 9d0c8...479
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #17 Skrevet 30. januar 2020 Ja, det er rart å være sjalu på dette. Det er jo ikke slik at du får mindre, fordi jenter vil ha sex med hverandre, siden dette er et behov du uansett ikke kan dekke. Dessuten arrangereres det da flere sexfester kun for menn, eller for en blandet gruppe. Gruppa jenter som vil ha sex med jenter er de som har måttet vente lengst på et slikt tilbud, og det er ingenting å være sjalu på. Hva som er greit i et forhold må jo partene bli enige om. Jeg er poly, så for meg hadde dette vært greit, men jeg representerer jo ikke flertallet heller. Anonymkode: 70e19...2af 12
Gjest Paramount Skrevet 30. januar 2020 #18 Skrevet 30. januar 2020 (endret) 4 timer siden, MuffinStud skrev: Jeg synes det er en god trådstart i det at du selv undres på hvorfor du reagerer som du gjør. Nei, det er nok ikke en god grunn. At de har sexfest tar ingenting vekk fra deg. Du har akkurat like mye sex som du ville hatt dersom de ikke møttes fra tid til annen. At de ikke er avhengige av "oss", mener du? Nei, vi forvalter ikke andres seksualitet, og vi skal felles jobbe for å motvirke kulturene hvor menn som ser en attraktiv jente har en forventning at hun skulle vært seksuelt tilgjengelig for de. Min første innskytelse var at dette var en så-som-så tråd, men jeg tror faktisk at den kan bli bra. Vil gjerne høre fra flere menn som er villige til å lufte høyt om tanker som er i samme retning som trådstarter sine. Dette ble litt for politisk korrekt for meg. Jeg er nærmere ts sin reaksjon, på den måten at det gir en bittersøt følelse. Føler på en slags dyrking av egoet, at de har fest hvor de dyrker seg selv i sitt eget selskap. Føler at det er noe ekskluderende over det hele, et spark til mannen. Men jeg klarer også å se det positive i det, at kvinner våger å være åpne og lekne rundt sin seksualitet (forresten noe mange menn lenge har etterlyst i parforhold). Noe de fleste kvinner har godt av, tror jeg. Jeg hadde aldri hatt noe mot at partner hadde deltatt på en slik fest, skulle bare mangle. Endret 30. januar 2020 av Paramount
Gjest commeilfaut Skrevet 30. januar 2020 #19 Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det flere menn her som kjenner at dere blir litt sjalu når en ser flere artikler om at det arrangeres sexfest kun for kvinner? Nei, jeg lever fint med at kvinner jeg ikke kjenner har sex med hverandre uten menn tilstede, og tar det ikke som noe spark til menn eller personlig kritikk av mine egenskaper. Hvor sjalusi dukker opp i en slik setting skjønner jeg ingenting av. Høres mer ut som skjørt selvbilde enn sjalusi.
pressplay Skrevet 30. januar 2020 #20 Skrevet 30. januar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en mix. En del yngre damer som utforsker, mange hetro damer, venninner som har egget hverandre opp til å prøve som en artig utfordring. Det er mest for gøy og for å utforske. Anonymkode: aaa4b...dd7 Så da er det i realiteten en lesbefest? I så fall ikke noe annerledes en homsefest eller sexfest for hetero. Hva er det i såfall å skrive om i avisen? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå