Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta odontologi studiet i utlandet. Men er litt redd for å ikke få jobb i Norge.

Har også hørt at selve studiet er mye vanskeligere i utlandet, og at det stilles høyere krav der?

Hadde sett pris på om noen med erfaring rundt dette kunne delt deres erfaringer :)

Anonymkode: 2cf79...d86

Skrevet

Tenk deg godt om. Det er vanskelig nok for de med norsk tannlegeutdanning å få jobb i Norge. Det har vært sånn tidligere at de som kom fra utlandet måtte ha ett år med veiledet praksis før de kunne søke jobb. Ingen tannleger ønsker å være veiledere og praksiskordinator  gratis. 

Ta heller noen år på Bjørknes og fiks karakterene dine. 

• Liker 3
Skrevet
23 timer siden, Pipaluk skrev:

Tenk deg godt om. Det er vanskelig nok for de med norsk tannlegeutdanning å få jobb i Norge. Det har vært sånn tidligere at de som kom fra utlandet måtte ha ett år med veiledet praksis før de kunne søke jobb. Ingen tannleger ønsker å være veiledere og praksiskordinator  gratis. 

Ta heller noen år på Bjørknes og fiks karakterene dine. 

Takk for svar, er fortsatt litt vanskelig. Men hvorfor vil du anbefale Bjørknes? Har de noen spesielle fordeler?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, er fortsatt litt vanskelig. Men hvorfor vil du anbefale Bjørknes? Har de noen spesielle fordeler?

Det er var det jeg kom på da jeg svarte deg. Hvis målet er å ta opp karakterer, så er det sikkert mange ulike skoler som tilbyr det. Så du får forhøre deg og sjekke tilbakemeldinger. Det er i hvertfall mange studenter på medisin, tannlege og psykologistudier, som har tatt opp fag på Bjørknes først. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...