AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Da barnet mitt var 6,5 år ble vi henvist til reguleringstannlegen. Hun vi var hos da mente at hun måtte ha plate. Jeg spurte om det virkelig var nødvendig i så ung alder da barnet hadde masse tenner som skulle felles og generelt var umoden. Men hun mente at det måtte hun,masse styr med å få laget platen og flere timer inne hos henne kostet oss rundt 5000kr. Det som skjedde var at barnet ikke klarte å ha i denne platen og ikke forsto hvorfor hun måtte bruke den,etter lang tid der hele plateopplegget bare hadde blitt en negativ greie,bestemte jeg meg for at vi dropper den og venter til hun er litt eldre. I dag var vi tilbake 2 år sendere. Da møter vi er ny tannlege,som sier at han ville aldri ha anbefalt oss plate i den alderen og at man skjelden satt i gang med det før de er 8-9 år. (Barnet er nå 8,5). Og at hun ikke trenger plate i det hele tatt ,men må ha streng om et år ca. Jeg ble ganske irritert på at vi har brukt så mye tid å penger på noe som skulle vært unngått ! Kan jeg klage på dette på noen måte? Noen som har opplevd lignene? Hilsen oppgitt mor. Anonymkode: 93ac8...8d7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da barnet mitt var 6,5 år ble vi henvist til reguleringstannlegen. Hun vi var hos da mente at hun måtte ha plate. Jeg spurte om det virkelig var nødvendig i så ung alder da barnet hadde masse tenner som skulle felles og generelt var umoden. Men hun mente at det måtte hun,masse styr med å få laget platen og flere timer inne hos henne kostet oss rundt 5000kr. Det som skjedde var at barnet ikke klarte å ha i denne platen og ikke forsto hvorfor hun måtte bruke den,etter lang tid der hele plateopplegget bare hadde blitt en negativ greie,bestemte jeg meg for at vi dropper den og venter til hun er litt eldre. I dag var vi tilbake 2 år sendere. Da møter vi er ny tannlege,som sier at han ville aldri ha anbefalt oss plate i den alderen og at man skjelden satt i gang med det før de er 8-9 år. (Barnet er nå 8,5). Og at hun ikke trenger plate i det hele tatt ,men må ha streng om et år ca. Jeg ble ganske irritert på at vi har brukt så mye tid å penger på noe som skulle vært unngått ! Kan jeg klage på dette på noen måte? Noen som har opplevd lignene? Hilsen oppgitt mor. Anonymkode: 93ac8...8d7 Hør der du var? Han nye tannlegen vet kanskje hva du skal gjøre? Anonymkode: 6096e...3f8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hør der du var? Han nye tannlegen vet kanskje hva du skal gjøre? Anonymkode: 6096e...3f8 Men det er på samme klinikken, bare en annen tannlege... Anonymkode: 93ac8...8d7
The Kitten Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er på samme klinikken, bare en annen tannlege... Anonymkode: 93ac8...8d7 Du kan jo likevel spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå