Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trådens tittel sier alt. 

Om man tar seg 1-2 timer med erotisk massasje, med lykkelig slutt, er man da utro mot dama?

Jeg kan jo nesten svare på mitt eget spørsmål. Om dama hadde gjort det så ville jeg ikke blitt så happy. Men hva mener dere her inne?

Anonymkode: 34d5e...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt idiot?

Anonymkode: a3583...3d3

• Liker 12
Skrevet

Ja, det er utroskap om massasjen ender i sex. 

• Liker 10
Skrevet

Det kan du jo lett svare på selv.

Svaret er JA, selvfølgelig.

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er omtrent som en kiropraktortime.

Anonymkode: c24cb...bc7

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er omtrent som en kiropraktortime.

En kiropraktortime ender ikke i samleie..

• Liker 2
Skrevet

Nå er det vell heller ingen som har sagt at dette ender med sex. 

Tantra massasje f.eks? 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tantra massasje f.eks? 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådens tittel sier alt. 

Om man tar seg 1-2 timer med erotisk massasje, med lykkelig slutt, er man da utro mot dama?

Jeg kan jo nesten svare på mitt eget spørsmål. Om dama hadde gjort det så ville jeg ikke blitt så happy. Men hva mener dere her inne?

Anonymkode: efc51...07a

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Anonymkode: efc51...07a

Er ikke det samme som sex. 

Skrevet
14 minutter siden, Gorilla skrev:

En kiropraktortime ender ikke i samleie..

Jo, stort sett

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, stort sett

?

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Tantra massasje f.eks? 

Ts skrev lykkelig slutt, altså orgasme. Sjeldent man får det uten sex... Og erotisk massasje har jo også seksuelt stimuli som formål. 

Så hvorfor i all verden skulle man ville gå til en annen enn partner for å få det? 

Om samboeren min hadde gjort det kunne han bare blitt der.

• Liker 5
Skrevet

Men om jeg gikk og fikk vanlig massasje, uten noen baktanker, og så faktisk fikk orgasme av massasjen i seg selv - fordi jeg nøt kroppskontakten. Ingen berøring av kjønnsorganer, bare snill massasje på kroppen (mage og lår særlig opplever jeg som særlig følsomme områder), har jeg vært utro da? (er kvinne)

Anonymkode: 6d8a7...ffe

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men om jeg gikk og fikk vanlig massasje, uten noen baktanker, og så faktisk fikk orgasme av massasjen i seg selv - fordi jeg nøt kroppskontakten. Ingen berøring av kjønnsorganer, bare snill massasje på kroppen (mage og lår særlig opplever jeg som særlig følsomme områder), har jeg vært utro da? (er kvinne)

Eller tantra massasje?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trådens tittel sier alt. 

*Gjesp*

• Liker 2
Skrevet

Ja det gjør deg både utro og kriminell, for brudd på sexkjøpsloven 

Anonymkode: f0e31...3a5

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, Krok1 said:

Ts skrev lykkelig slutt, altså orgasme. Sjeldent man får det uten sex... Og erotisk massasje har jo også seksuelt stimuli som formål. 

Så hvorfor i all verden skulle man ville gå til en annen enn partner for å få det? 

Om samboeren min hadde gjort det kunne han bare blitt der.

Men lykkelig slutt må jo ikke handle om sex. Det er snakk om massasje og happy ending, som betyr at du får en liten runk på slutten av økten. 
Man kan jo også ta spørsmålet om tantra massasje. Der får man også noe som heter lingam massasje på slutten, stimulering av penis og mannen kommer som regel da. 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men lykkelig slutt må jo ikke handle om sex. Det er snakk om massasje og happy ending, som betyr at du får en liten runk på slutten av økten. 
Man kan jo også ta spørsmålet om tantra massasje. Der får man også noe som heter lingam massasje på slutten, stimulering av penis og mannen kommer som regel da. 

Runking, også i form av lingam massasje er sex. 

Anonymkode: f0e31...3a5

• Liker 3
Skrevet

Ja det er utroskap. 

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Sex er mer enn samleie. 

Å runke noen til de kommer er en seksuell handling, sånn jeg ser det. Erotisk, tantra, lingam massasje gjør man med partner, om man har det. Eller ihvertfall med partners samtykke. Ellers er det utroskap 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...