Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos frisøren en dag og så tok jeg en Selfie og bak selfies er det noe lilla gjennomsiktig. Tror det er en skikkelse. Hva tror dere?

A47D2235-F6B5-499C-8656-5E62D2223AFA.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er en plakat med bilde av ei dame med krøller. 

Anonymkode: 0674f...68b

• Liker 2
Skrevet

Neste gang. Dekk til kameralinsa når det sprayes hårlakk.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ikke hva du mener, TS? Men det er veldig dårlig kvalitet på bildet og da kan man ''se'' alt mulig.

• Liker 6
Skrevet
Just now, Drizzt said:

Jeg ser ikke hva du mener, TS? Men det er veldig dårlig kvalitet på bildet og da kan man ''se'' alt mulig.

Må vel være den tåkedotten på bildets venstre side, som har noe blåaktig rundt seg helt i kanten.
Helt umulig for folk å gjette uten å ha sett rommet og gjenstandene først, men noen må gjerne prøve.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, slask skrev:

Må vel være den tåkedotten på bildets venstre side, som har noe blåaktig rundt seg helt i kanten.
Helt umulig for folk å gjette uten å ha sett rommet og gjenstandene først, men noen må gjerne prøve.

Jeg trodde det var en lampe, jeg. Det ser ut som en lampe som står på et bord eller noe.

• Liker 4
Skrevet

Orbe. Eller et støvkorn på linsa...

Anonymkode: 0b9aa...926

• Liker 1
Skrevet

Ikke spesielt heldig med den panneluggen da... Ville klagd 

Anonymkode: 0b9aa...926

• Liker 7
Skrevet

Så er lampa ikke gjennomsiktig slik TS hevder, så det er nok ikke noe ekstraordinært.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe på linsa, for det er bak skulderen hennes. Bildet er veldig ute av fokus, så det kan være hva som helst. En lampe, en person, en hårføner. Hvem vet. 

Anonymkode: 8bbb1...e8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg setter en knapp på KMS balsam.

Anonymkode: d6fd7...0af

• Liker 3
Skrevet

Ikke noe merkelig på det bildet bortsett fra at det er veldig ut av fokus og utydelig.  

Anonymkode: 15a8c...6cb

• Liker 3
Skrevet

Å, hvis det er den hvite kula på venstre side av bildet, er den ikke gjennomsiktig. Har du klippet deg hos din venninne? Da vet du sikkert om hva som pleier å stå der eller du kan finne ut om det er noe spesielt som lager en overeksponering i linsa. 

Anonymkode: 0674f...68b

• Liker 1
Skrevet

Vel ja klippet meg hos ei venninne og nei ingen lilla lamper der gitt ikke noe lilla i det hele tatt så dette er nok noe overnaturlig spør du meg. Ser mer ut som en skikkelse

Skrevet

Merkelig det der at overnaturlige ting alltid dukker opp på bilder av SKIKKELIG dårlig kvalitet. 

Anonymkode: f8c27...9cb

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror det er Roger fra American Dad.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Tenk om det er jenta fra, The ring 😱

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Kan jeg bare si, ikke for å være frekk, at jeg synes du er skummel. Jeg kan være det selv, men du spammet den ene tråden i går. Her du det bra?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...