AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Det tar med seg alt den kommer over. Fra hår til lo og alt mulig. Klesrulle funker dårlig da den bare blir korte igjen med en gang. Kan. F.eks. Absolutt ikke strikke i den buksa uten at den ser ut som enn kortklipt sau etterpå. Hvordan kan jeg stoppe dette lo-helvetet?? Fins det noe man kan smøre uttapå buksa f.eks? Det er svarte Levis jeans om det har noe å si. Anonymkode: c0e86...287
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tar med seg alt den kommer over. Fra hår til lo og alt mulig. Klesrulle funker dårlig da den bare blir korte igjen med en gang. Kan. F.eks. Absolutt ikke strikke i den buksa uten at den ser ut som enn kortklipt sau etterpå. Hvordan kan jeg stoppe dette lo-helvetet?? Fins det noe man kan smøre uttapå buksa f.eks? Det er svarte Levis jeans om det har noe å si. Anonymkode: c0e86...287 Jeg pleier å spraye sånne kranglete bukser med litt balsamspray eller hårspray. Funker på de fleste. Anonymkode: 8c4a8...e1b 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å spraye sånne kranglete bukser med litt balsamspray eller hårspray. Funker på de fleste. Anonymkode: 8c4a8...e1b Da prøver jeg det👍 Anonymkode: c0e86...287 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 Har hatt bukser med samme problem, har blitt bedre når de har blitt litt "utvasket" Anonymkode: c9b7f...5bf
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å spraye sånne kranglete bukser med litt balsamspray eller hårspray. Funker på de fleste. Anonymkode: 8c4a8...e1b Oi, jeg er ikke TS, men har samme problem. Må prøve dette - tusen takk for at du delte! 😊 Anonymkode: 337ce...04a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå