AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Jeg er blitt voksen (30 år), men fortsatt ringer hun innimellom. Av og til blir hun skikkelig ufyselig og anklagede i telefon, ikke minst usaklig, dette gjelder generelt når hun vil krangle. Slik som idag da det førte til en diskusjon i telefon, jeg ble så j°vlig forbanna og begynte gråte så jeg la på. Jeg vokste opp med at jeg fikk masse kjeft, usaklige kommentarer (det verste var en gang for noen år siden da hun kalte meg en dårlig mor. Kun fordi hun var uenig med meg). Og at jeg aldri var god nok. Ofte bare himlet hun med øynene når barnet meg ville fortelle mamma noe jeg var stolt av. Hun er i en konflikt med sine 2 søsken, men dette holder hun skjult for oss. De prater ikke sammen. Og idag, sitter voksne meg og gråter etter å ha slengt på røret..er en blanding av sint og lei meg!! Barna mine liker bestemor, men jeg kan ikke omgåes henne i lengre perioder. Så skal jeg bare slutte ta telefonen? Slutte møte henne, annet enn til jul? Anonymkode: 8fe0a...5d7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Jeg kuttet kontakten med moren min for mange år siden og det har vært bare godt. Hun er heldigvis død nå. Anonymkode: 84724...3a5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blitt voksen (30 år), men fortsatt ringer hun innimellom. Av og til blir hun skikkelig ufyselig og anklagede i telefon, ikke minst usaklig, dette gjelder generelt når hun vil krangle. Slik som idag da det førte til en diskusjon i telefon, jeg ble så j°vlig forbanna og begynte gråte så jeg la på. Jeg vokste opp med at jeg fikk masse kjeft, usaklige kommentarer (det verste var en gang for noen år siden da hun kalte meg en dårlig mor. Kun fordi hun var uenig med meg). Og at jeg aldri var god nok. Ofte bare himlet hun med øynene når barnet meg ville fortelle mamma noe jeg var stolt av. Hun er i en konflikt med sine 2 søsken, men dette holder hun skjult for oss. De prater ikke sammen. Og idag, sitter voksne meg og gråter etter å ha slengt på røret..er en blanding av sint og lei meg!! Barna mine liker bestemor, men jeg kan ikke omgåes henne i lengre perioder. Så skal jeg bare slutte ta telefonen? Slutte møte henne, annet enn til jul? Anonymkode: 8fe0a...5d7 Men innerst inne gjør dette vondt, for jeg er jo fortsatt glad i moren min. Men hun sårer mennesker når hun velger å krangle med de. Og hun har ALDRI sagt unnskyld Anonymkode: 8fe0a...5d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå