AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Han prøver å finne noen svake punkt hos meg. Også terger han, slik at han får meg irritert. Og dette sier han at han liker, at han vil irritere meg mer fremover. Slik som at jeg har sagt at jeg setter pris på å høre fra han et par ganger i løpet av dagen. Nå virker det som han forstår at det irriterer meg å ikke høre fra han. Og det gjør det jo. Hvordan skal jeg planlegge dagen/kvelden om jeg ikke vet om vi skal møtes eller ikke? Syns det er dårlig gjort at han går å vet jeg har tid og mulighet for å møtes, uten at han sier i fra hva han tenker om dette. Så går jeg der og venter i tilfelle han kommer, men han dukker ikke opp. Mangelen på kommunikasjon irriterer meg, men dette ser ut til å glede han. Tips og råd? Anonymkode: 88304...de5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Dette høres ikke bra ut. Dette er en måte å dominere og herse med andre på. Enkelte næres av at andre søker kontakt og bekreftelse, mens de selv sitter der med makten. Anonymkode: 78210...116 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 Det har ikke noe med tenning å gjøre dette men at han rett og slett liker å være en dust mot deg. Han liker å tråkke på følelsene dine og respekterer deg ikke. Hvorfor er du sammen med en sånn type som tar null hensyn, viser null respekt og trykker deg ned psykisk? Anonymkode: 5bab0...1fa 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 Tror ikke dette har noe med seksualitet å gjøre. Du må stå på dine krav, og om han ikke viser noe ønske om å ta hensyn til deg nå, har jeg vanskelig for å se at han skal gjøre det senere. Anonymkode: 1c0bb...c83 2
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 Han oppfører seg nøyaktig som et nettroll i virkeligheten, er du sikker på at han ikke har konto her på KG?😂 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 Ja exen min fikk alltid ståpikk når jeg gråt. Og han sa han ikke klarte å kontrollere det. Han har mange psykotiske trekk. Anonymkode: 8cd0e...a22 2
Oslodamen Skrevet 30. januar 2020 #7 Skrevet 30. januar 2020 Han høres passiv aggressiv ut. Du må gi klar beskjed om at du ikke aksepterer å bli behandlet sånn. Hvis dere skal være sammen, må han behandle deg respektfullt, ellers er det bedre for deg å være alene. Mind games er psykisk nedbrytende. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #8 Skrevet 30. januar 2020 At du gidder... Anonymkode: fd341...7a3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå