Anonym-bruker Skrevet 30. januar 2020 #1 Skrevet 30. januar 2020 Hva mener dere? Bør Norge forbli monarki eller er det på tide med en endring?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Jeg foretrekker Kongeriket Norge, det høres litt eventyrlig ut. Republikk blir bare grått og kjedelig. Jeg bryr meg egentlig ikke. Anonymkode: 13c2f...ee6 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 Monarki! Elsker kongehuset. Om det har en super funksjon er jeg usikker på, men de er koselige😂 Anonymkode: 4f077...872 4
Illuminatum Skrevet 30. januar 2020 #4 Skrevet 30. januar 2020 (endret) 6 timer siden, Anonym-bruker skrev: Hva mener dere? Bør Norge forbli monarki eller er det på tide med en endring? Bare tanken på Støre eller Lysbakken som president får meg til å bli evig monarkist. Endret 30. januar 2020 av Illuminatum 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 Se Illuminatum sitt svar over... Anonymkode: aee27...c65
Persephone Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 Monarkiet er veldig god reklame for Norge som nasjon, og andre land syns det er kjempestas med kongen vår. Det å ha monarki er faktisk også billigere enn å ha president. Jeg tenker nå også at det er fint å ha et landsoverhode som ikke har noen reell makt, men heller bare er et ikon for landet. Presidenter blir også fort mislikt, enten av små deler av nasjonen eller større deler, noe jeg tenker ikke akkurat er positivt. Jeg foretrekker derfor at det politiske overhodet i samfunnet ikke har så høy status som en president ville hatt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #7 Skrevet 30. januar 2020 39 minutter siden, Persephone skrev: Monarkiet er veldig god reklame for Norge som nasjon, og andre land syns det er kjempestas med kongen vår. Det å ha monarki er faktisk også billigere enn å ha president. Jeg tenker nå også at det er fint å ha et landsoverhode som ikke har noen reell makt, men heller bare er et ikon for landet. Presidenter blir også fort mislikt, enten av små deler av nasjonen eller større deler, noe jeg tenker ikke akkurat er positivt. Jeg foretrekker derfor at det politiske overhodet i samfunnet ikke har så høy status som en president ville hatt. Er i grunn enig med deg, men etter MM-fjolset og de Durek-greiene vet jeg sannelig ikke lenger. Anonymkode: 5a723...ad7
Jadzia Skrevet 30. januar 2020 #8 Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, Illuminatum skrev: Bare tanken på Støre eller Lysbakken som president får meg til å bli evig monarkist. Jeg har samme tanken om stort sett alle politikerne i landet.
Persephone Skrevet 30. januar 2020 #9 Skrevet 30. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i grunn enig med deg, men etter MM-fjolset og de Durek-greiene vet jeg sannelig ikke lenger. Anonymkode: 5a723...ad7 Mette Marit ser da ut til å ha blitt en flott voksen dame med årene, men når det kommer til Durek er nå heldigvis ikke Märtha Louise tronarving tenker nå jeg. Jeg tror hun og Håkon har fått ganske forskjellige oppdragelser der hun har fått gjøre mye mer det hun vil enn det broren har. 1
Illuminatum Skrevet 30. januar 2020 #10 Skrevet 30. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dine personlige meninger har selvfølgelig null og niks relevans for noe som helst! Får et politisk parti mange nok stemmer ved valg, så er det sannsynligvis lederen for dette politiske partiet som får tittelen som statsminister eller som president. Det er revnende likegyldig hva alle andre egentlig mener om denne akkurat denne politikeren. Anonymkode: 954c4...16c Nå var vel spørsmålet om Norge bør være et monarki eller ikke. Jeg har besvart dette.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #11 Skrevet 30. januar 2020 13 timer siden, Illuminatum skrev: Bare tanken på Støre eller Lysbakken som president får meg til å bli evig monarkist. Så du vil innskrenke demokratiet itilfelle folk stemmer på noen du ikke liker? Anonymkode: 28b9c...63f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #12 Skrevet 30. januar 2020 19 timer siden, Anonym-bruker skrev: Hva mener dere? Bør Norge forbli monarki eller er det på tide med en endring? Republikk, folket må få velge sitt statsoverhodet gjennom valg. Monarki er gammeldags og udemokratisk Anonymkode: 28b9c...63f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #13 Skrevet 30. januar 2020 Monark. dessuten har durek og märtha gjort det slutt. Anonymkode: 0d56c...4a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå