Gå til innhold

Salgsdugnad for russetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det publiseres stadig salgsdugnader på Facebook. Man slipper jo ikke unna denne type dugnad hvis man er medlem i et idrettslag, ungen skal på tur osv. En dugnad jeg virkelig ikke har sansen for og som jeg konsekvent ikke støtter, er de som er til inntekt for russetiden. Helt uaktuelt å støtte noe som for det første går til privatpersoner og for det andre noe så overfladisk og lite matnyttig som fyll og festing. Hva skjedde med å faktisk jobbe for pengne??

Synspunkter?

Anonymkode: 80865...e9c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som mener noe?

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det publiseres stadig salgsdugnader på Facebook. Man slipper jo ikke unna denne type dugnad hvis man er medlem i et idrettslag, ungen skal på tur osv. En dugnad jeg virkelig ikke har sansen for og som jeg konsekvent ikke støtter, er de som er til inntekt for russetiden. Helt uaktuelt å støtte noe som for det første går til privatpersoner og for det andre noe så overfladisk og lite matnyttig som fyll og festing. Hva skjedde med å faktisk jobbe for pengne??

Synspunkter?

Jeg støtter gjerne russetiden til ungdom - rett og slett fordi dette faktisk er en type jobb og de på denne måten ikke krever at foreldrene skal betale for russetiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...