AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Det publiseres stadig salgsdugnader på Facebook. Man slipper jo ikke unna denne type dugnad hvis man er medlem i et idrettslag, ungen skal på tur osv. En dugnad jeg virkelig ikke har sansen for og som jeg konsekvent ikke støtter, er de som er til inntekt for russetiden. Helt uaktuelt å støtte noe som for det første går til privatpersoner og for det andre noe så overfladisk og lite matnyttig som fyll og festing. Hva skjedde med å faktisk jobbe for pengne?? Synspunkter? Anonymkode: 80865...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Ingen som mener noe? Anonymkode: 80865...e9c
Mezzosoprena Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det publiseres stadig salgsdugnader på Facebook. Man slipper jo ikke unna denne type dugnad hvis man er medlem i et idrettslag, ungen skal på tur osv. En dugnad jeg virkelig ikke har sansen for og som jeg konsekvent ikke støtter, er de som er til inntekt for russetiden. Helt uaktuelt å støtte noe som for det første går til privatpersoner og for det andre noe så overfladisk og lite matnyttig som fyll og festing. Hva skjedde med å faktisk jobbe for pengne?? Synspunkter? Anonymkode: 80865...e9c Jeg støtter gjerne russetiden til ungdom - rett og slett fordi dette faktisk er en type jobb og de på denne måten ikke krever at foreldrene skal betale for russetiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå