Gå til innhold

Har du mørkt eller lyst hår?  

1 stemme

1. 1. Har du mørkt eller lyst hår?

• Naturlig lys?
      10
    • Bleket lyst?
      8
    • Naturlig mørk?
      13
    • farget Mørk?
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hårfarge har du, å hvilken hårfarge syns du er penest?

Selv har jeg langt gylden lyst hår nå, men er fra naturens side mørk. Liker å skifte litt på og syns det er fint med lyst hår om sommeren, men heller vell litt til at jeg syns mørkt hår er finere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har farget rødt hår - temmelig knallrødt, faktisk. Og trives med det.

Synes alle hårfarger er fine, men føler meg mer "hjemme" i rødfargen enn med min naturlige farge, som faller mer i klassen "kjedelig brun". :ler:

Skrevet

Jeg har naturlig mørkt hår, med rødskjær i (litt som mahogni). Liker mørkt hår best, men så er jeg ikke helt objektiv da.

Gjest GreenSky
Skrevet

Nå: Svart, farget. Naturlig: Usikker, lenge siden jeg har sett den. Mellomblond, tror jeg.

Skrevet

Synes det mangler alternativer i avstemningen din. Jeg har farget håret rødt.

Skrevet

jeg har naturlig mellom-/mørkblondt hår -kjeeeedeeeeelig! :Gjesp:

og nå har det jammen sneket seg inn ett og annet hårstrå med den fryktede fargen grått også! hjelp!! :o

takk og pris for at det finnes hårfarge på tube! :ler:

tidligere vekslet jeg mellom å farge håret mørkt eller rødt, men de siste årene har jeg heller lagt inn lyse striper. venner sier at jeg kler det bedre, så da holder jeg meg sikkert til det en stund til.

Gjest Darcy
Skrevet

Naturlig: Kobber

Farget:

Har ingen standardfarge jeg bruker, men har i det siste endt opp med en mørk brunfarge med lysere partier/striper hist og her.

Gjest Heidipia:)ikke innlogget
Skrevet
Synes det mangler alternativer i avstemningen din. Jeg har farget håret rødt.

ja jeg kom på det etterpå..:(..

Skrevet

Har egentlig blondt (mørk blond?), men har nå rødt med sorte striper :wink:

Gjest Seleena
Skrevet

Naturleg mørkt hår, med naturlege brun/raude striper i.

Skrevet

Naturlig mørkt brunt hår. Farger det ikke.

Skrevet

Er naturlig lys blond. Striper det litt innimellom for å få vekk den gråblonde fargen som kommer om vinteren, men om sommeren holder det med to turer i sola.

Gjest seroxata
Skrevet

orange av alle ting.. farget såklart..

naturlig: mellomblond, tror jeg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Naturlig mørkt hår. Har farget det noen ganger, slik at det har blitt enda mørkere. Synes mørkt hår er penest, på meg. :)

Skrevet

Jeg er naturlig kommune-lys-brun..

Skrevet

Jeg er naturlig nøttebrun, men frisøren gir meg ofte en farge med rødskjær i, eller gylne honningfargede striper.

:)

Skrevet

Hva med meg da? :o

Jeg har rødt hår. Føler meg urettferdig behandlet her... :-x

Gjest gjest1
Skrevet

Mørkeblondt, farget håret mitt brunt etter jeg hadde hatt det svart nå og har en nesten 2 måneder gammel ettervekst, men den synes ikke engang!

Gjest gjest1
Skrevet

Har lenge nå spart for å få min naturlige hårfarge tilbake - men den er ikke som jeg husket den (det er 9 år siden sist den så dagens lys, så det er kanskje ikke så rart).

:ler: Å ha naturlig hårfarge er ikke så stas likevel - hvertfall ikke når det er en håpløs mellombrun farge, så nå skal jeg nok snart få noen lyse striper i det tenkte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...