AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Virkningen holder allerede på å gå ut. Føler jo det ikke er lenge siden den faktisk slo inn! Vil det vare lengre neste gang eller vil det bare bli bortkastede penger? Hvor lenge vente før jeg fyller i mer? Anonymkode: 12065...c0b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #2 Skrevet 30. januar 2020 Er du sikker på at du fikk nok?😊 jeg pleier å måtte gå på oppfølging etter 2-3 uker ca for å få «nok». Det holder i 3-4 mnd på meg. Anonymkode: 96e9b...3ef 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #3 Skrevet 30. januar 2020 Spørs hvor mange units du fikk. Jeg har opplevd klinikker som jukser for å spare penger og gir få units (mililiter eller noe av sprøyta bare at med botox heter det units. Det betyr ikke antall enheter). Da har det gått ut etter 4-6 uker Men på klinikker som er proffe og ikke billigvariant så gir de full dose pluss oppfølging og påfyll to uker etter. Da har det holdt i 3 mnd. Men botox går generelt fort ut, virkningen halveres etter 6-8 uker, så mange føler jo da det er ute. Men alt er ikke ute før ca 3 mnd. Det sies at virkningen varer litt lenger jo mer man tar det men personlig fant jeg fort ut at det ble altfor dyrt til å fortsette med Anonymkode: 624cb...75c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå